تعیین سومار به‌عنوان مسیر صادرات کالا به عراق

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۷۶
تعیین سومار به‌عنوان مسیر صادرات کالا به عراق

کرمانشاه  سرپرست فرمانداری گیلانغرب در استان کرمانشاه، از تعیین مرز سومار به‌عنوان مسیر جایگزین صادرات کالا به عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.  فرهاد همتی دیروز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این تصمیم توسط مسوولان کشور اتخاذ شده تا صادرات کالا از مرزهای پرویزخان، خسروی و دیگر مرزهای کشورمان در ایام اربعین حسینی از طریق مرز سومار انجام شود.

وی اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و زیرساخت‌های این امر نیز در مرز سومار مهیاست.

وی بیان کرد: برای بازگشت زوار در صورت بار ترافیکی مرز خسروی، مرز سومار نیز به‌عنوان مرز کمکی آمادگی لازم را دارد تا در صورت صلاحدید در ایام بازگشت زوار در این امر مشارکت داشته باشد.  

وی همچنین از تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات در ایام اربعین از مسیر این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی احداث خط سوم از جاده اسلام‌آبادغرب به گواور به طول

 4 کیلومتر و با 47 میلیارد ریال اعتبار، آماده روکش آسفالت شده و تا 10 روز آینده نیمی از آن به اتمام خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: احداث

 2 باب سرویس بهداشتی در ورودی شهر سرمست هم آخرین مراحل تکمیل را می‌گذراند ضمن اینکه ساماندهی، بهسازی فضای سبز و امکانات رفاهی موجود در ورودی شهر سرمست نیز درحال اجراست.

همتی اضافه کرد: با توجه به تردد بخش زیادی از زوار اربعین از محور بخش گواور به سمت مرز مهران، 2 ایستگاه صلواتی در این مسیر پیش‌بینی شده ضمن اینکه استقرار موکب در جاده گیلانغرب به قصرشیرین هم در دستور قرار دارد.

 

 

ارسال نظر