درباره ما

اقتصاد ايران تعادل می‌خواهد

معرفی:

روزنامه اقتصادی «تعادل» با کوشش مجرب‌ترین روزنامه‌نگاران و خبرنگاران اقتصادی و بعد از ماه‌ها فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های کاری مختلف در بهار سال ۱۳۹۳ متولد شد. افزایش سطح دانش و آگاهی ایرانیان در حوزه اقتصاد و فراهم آوردن امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات شفاف در این حوزه از اهداف اصلی انتشار روزنامه تعادل است.

روزنامه اقتصادی «تعادل» با مشی و رویکرد «تحلیلی» به مدیرمسئولی «الیاس حضرتی» و سردبیری «حجت طهماسبی» تلاش می‌کند به یکی از روزنامه‌های اقتصادی برتر ایران مبدل شود.

چشم‌انداز:

تبدیل شدن به انتخاب اول متخصصان و فعالان حوزه اقتصاد، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و عموم مردم برای دسترسی به آخرین، صحیح‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات اقتصادی ایران

ماموریت:

افزایش سطح دانش و آگاهی شهروندان ایرانی در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد ایران و جهان و فراهم آوردن امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات شفاف در این حوزه

ارزش‌های بنیادین:

*ما معتقدیم که تمامی ایرانیان باید به اخبار و اطلاعات اقتصادی روز دسترسی برابر داشته باشند.

*ما به نیاز افزایش سطح دانش و آگاهی در حوزه امور اقتصادی در میان شهروندان ایرانی واقفیم و در این راستا حرکت می‌کنیم.

*از نظر ما درک متقابل بخش‌های مختلف سیاست‌گذاری و اجرایی و همچنین عموم مردم، موجب ایجاد همدلی ملی و تسریع رشد اقتصادی می‌شود و به این ترتیب، عزم خود را در جهت افزایش موثر این درک متقابل جزم نموده‌ایم.

*شفافیت، صداقت و رعایت اصول اخلاقی سرلوحه فعالیت‌های ما خواهد بود.

*ما معتقدیم برای تحقق یک جامعه پیشرفته باید به قانون پایبند بود. در این راستا هم خود به قانون التزام داریم، هم در جهت اشاعه قانون‌مداری در جامعه گام برمی‌داریم.