ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۴۶۲
ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا

براساس محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده از سوی پلیس راه کشور، روزهای تاسوعا و عاشورا تردد در جاده‌های هراز و کندوان از پایتخت به سمت مازندران ممنوع است. به گزارش روابط عمومی پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران از روز چهارشنبه پنجم شهریور و در آستانه تعطیلات روزهای تاسوعا و عاشورا تا سه شنبه ۱۱شهریور ماه اعمال می‌شود. پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی این ایام را در جاده‌های کندوان، هراز و فیروزکوه برای وسایل نقلیه موتورسیکلت، وسایل نقلیه سنگین و دیگر وسایل را به شرح زیر اعلام کرد:   تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه پنجم شهریور تا ساعت ۶ صبح سه شنبه یازدهم شهریور از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است، بنابر این گزارش تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

    محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور از مرزن‌آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز هشتم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه همان تاریخ تا ۲بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-  شمال به صورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج  -  چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

     محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در تاریخ‌های هشتم تا دهم شهریور تا ساعت۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۹ و ۱۰شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه خواهد بود که تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد تداوم خواهد داشت. پلیس اعلام کرد که درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می‌شود. تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است اما تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه پنجم شهریور تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.  تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ششم تا دهم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

    محور سوادکوه 

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه نهم شهریور از مسیر شمال به جنوب در محور فوق ممنوع است.

 

ارسال نظر