تردد روان در تمام معابر شهر تهران

۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۸۳۵
تردد روان در تمام معابر شهر تهران

سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح پنج‌شنبه بیستم وهفتم بهمن ماه انجام شد، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: امروز پنجشنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم .

شریفی بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی با سرعت کمتر از آن تردد کنند.

 

ارسال نظر