اختصاص ۱۱میلیارد تومان برای سیستم آبیاری تحت فشار در مهریز

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸۴۰
اختصاص ۱۱میلیارد تومان برای سیستم آبیاری تحت فشار در مهریز

یزد|

برای اجرای سیستم‌های قطره‌یی به ازای هر هکتار مبلغ ۱۰میلیون تومان تسهیلات و برای سیستم‌های کم فشار تا 4.5میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گزارش صداوسیما، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در جلسه حوزه کشاورزی شهرستان مهریز با حضور نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و فرماندار و مسوولان شهرستان مهریز گفت: یک میلیارد تومان جهت احیای قنوات شهرستان مهریز تخصیص داده شده است که قطعا می‌تواند در احیای قنوات با توجه به خشکسالی‌های اخیر کمک کند. سجادی‌پور افزود: برای سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مهریز در نظر گرفته شده است که در این راستا برای اجرای سیستم‌های قطره‌یی به ازای هر هکتار مبلغ ۱۰ میلیون تومان و برای سیستم‌های کم فشار تا 4.5میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی اشاره کرد: مقدمات کار و اجرای این پروژه انجام شده و دو تا از پروژه‌های ۲۴هزار متری صدور مجوز شده شکل گرفته و ظرف مدت ۱۸ماه آینده این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد و برای اجرای واحد‌های گلخانه‌یی تا سقف ۳۰۰۰متر از محل تسهیلات روستایی تامین اعتبار می‌شوند که افراد متقاضی به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

 

ارسال نظر