‌به دنبال افزایش حقوق معلمان مدارس استثنایی هستیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۸۱

همدان|

مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه معلمان مدارس استثنایی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند، گفت: ما به‌دنبال افزایش حقوق معلمان مدارس آموزش‌‌وپرورش استثنایی هستیم.

به گزارش «تعادل» به نقل از تسنیم، مصطفی خزاعی دیروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان، معلمان و فرهیختگان آموزش‌وپرورش استثنایی استان همدان با اشاره به اینکه رسالت سنگینی بر دوش معلمان مدارس استثنایی است، گفت: هنر این معلمان توانمندسازی، لذت بخشیدن و قابل ‌فهم کردن زندگی دانش‌آموزان ناتوان با تلاش، کوشش و رنج طاقت‌فرساست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، بیان کرد: ترکیب علم و عشق است که درنهایت به تربیت این معلمان نسبت به فرزندان این سرزمین و ناتوانان تحقق می‌بخشد که ما در راستای معوقات این قشر زحمت‌کش به دنبال افزایش حقوق معلمان مدارس استثنایی هستیم. رییس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: تمام موجودات زمین و آسمان برای معلم طلب مغفرت می‌کنند که معلمان مدارس استثنایی به واسطه این نوع از تعلیم و تربیت به‌مراتب بالایی می‌رسند. پروین قربانیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند معلمان دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه صبور و دلسوز هستند، بیان کرد: همکاران ما نمادی از صبوری و دلسوزی هستند و با مهرهای خود مس وجود دانش‌آموزان استثنایی را به زر تبدیل می‌کنند. وی تصریح کرد: معلمان مدارس استثنایی مهر و ایثار مادرانه و پدرانه را نثار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌کنند اما این معلمان نیاز به حمایت‌ و امتیازهای ویژه دارند. رییس آموزش‌وپرورش مدارس استثنایی استان همدان، اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده درراستای حمایت از این معلمان افزایش یک و دودهم درصد حقوق معلمان است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر