سلامت و كيفيت محصولات، شرط ورود برندها به ميادين ترهبار
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و ترهبار شهرداري تهران تاكيد دارد سلامت و كيفيت محصولات مهمترين شرط ورود برندها به ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار است.
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و ترهبار شهرداري تهران تاكيد دارد سلامت و كيفيت محصولات مهمترين شرط ورود برندها به ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار است. به گزارش ايسنا، مهدي بختياريزاده گفت: كيفيت محصولات براي ميادين ميوه و ترهبار يك موضوع حيثيتي است. اگر نگويم تنها مجموعه، اما جزو اولين مجموعههايي هستيم كه شبكه فروش خود را دائم مورد آزمايشهاي گوناگون قرار ميدهد. او با بيان اينكه اين آزمايشها هم در محصولات ميوه و ترهبار و هم در محصولات پروتئيني در موضوعاتي مانند بافتشناسي انجام ميشود؛ افزود: در حال حاضر همكاري خوبي بين سازمان ميادين و جهاد دانشگاهي وجود دارد كه نمونهگيري از محصولات قابل عرضه در بازارها به صورت مستمر از انجام ميشود. مديرعامل سازمان ميادين ميوه و ترهبار شهرداري تهران ادامه داد: به جرات عنوان ميكنم برخي از برندها ممنوعيت ورود به ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار شهرداري تهران را داشته و در ليست سياه اين سازمان قرار دارند. او بيان كرد: روي محصولات هر برندي كه ميخواهد وارد ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار شود بايد آزمايشهاي لازم انجام شود تا گواهي تاييديه سلامت محصولات را بگيرد. بختياريزاده تاكيد كرد: سالانه سازمان ميادين ورود محصولات نزديك به ۲۰ تا ۳۰ برند را براي ورود به ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار ممنوع ميكند تا كيفيت محصولات خود را ارتقا بدهند.
