برای استعلام واریز یارانه کالابرگ دهک ۴ تا ۷ چه باید کرد؟ + جزئیات

۱۴۰۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۰:۳۴
کد خبر: ۳۵۸۰۹۹
برای استعلام واریز یارانه کالابرگ دهک ۴ تا ۷ چه باید کرد؟ + جزئیات

سرپرستان خانوار دهک های ۴ تا ۷ برای اطلاع از میزان اعتبار مرحله چهارم یارانه کالابرگ الکترونیکی و وضعیت واریز آن می‌توانند از چهار روش رسمی اپلیکیشن شما، کد دستوری، تماس تلفنی با شماره سامانه و پیامک با سرشماره v.refah استفاده کنند.

 

به گزارش شرق، 

یارانه کالابرگ دهک‌های چهارم تا هفتم درآمدی امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ واریز شد و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های متصل به درگاه کالابرگ خرید خود را انجام دهند.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این مرحله به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این اعتبار تا پایان آبان اعتبار دارد و مشمولان می‌توانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند. اما برای استعلام واریز مرحله چهارم یارانه کالابرگ دهک‌های ۴ تا ۷ چه باید کرد؟

روش استعلام کالابرگ دهک ۴ تا ۷

سرپرستان خانوار برای اطلاع از میزان اعتبار مرحله چهارم یارانه کالابرگ الکترونیکی و وضعیت واریز آن می‌توانند از چهار روش رسمی استفاده کنند:

استعلام یارانه کالابرگ با اپلیکیشن شما

کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی «شما» جزئیات اعتبار و مصرف کالابرگ خود را مشاهده کنند.

استعلام یارانه کالابرگ با کد دستوری

استعلام کالابرگ با کد دستوری USSD از طریق شماره‌گیری کد #۱۴۶۳۵۰۰ از طریق تلفن همراه به صورت سریع و رایگان امکان‌پذیر است.

استعلام یارانه کالابرگ با تماس تلفنی

شماره ۰۲۱۶۳۶۹ سامانه پاسخگویی به سوالات درباره کالابرگ است و سرپرستان خانوار می‌توانند با تماس با این شماره استعلام واریز یارانه کالابرگ را دریافت کنند.

استعلام یارانه کالابرگ با پیامک وزارت رفاه

پس از واریز اعتبار، پیامکی از سرشماره v.refah حاوی میزان اعتبار به سرپرستان خانوار ارسال می‌شود. توجه داشته باشید که این پیامک فاقد لینک است و فقط اطلاعات اعتبار را نمایش می‌دهد؛ از کلیک روی لینک‌های مشکوک خودداری کنید.

به سرپرستان خانوار توصیه می‌شود برای جلوگیری از کلاه‌برداری و سوءاستفاده، تنها از روش‌های رسمی فوق برای پیگیری اعتبار کالابرگ استفاده کنند و به پیامک‌ها یا تماس‌های مشکوک پاسخ ندهند.