وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال محقق می‌شود

۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۷:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۰۰۲
وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال محقق می‌شود

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که تولید ۴ میلیون مسکن در ۴ سال محقق می‌شود، گفت: به همه مشمولان طرح جوانی جمعیت یک قطعه زمین واگذار خواهد شد.

ارسلان مالکی در خصوص نهضت ملی مسکن و وعده ساخت 4 میلیون مسکن دولت سیزدهم، اظهار کرد: آن چیزی که در قانون گفته شده که دولت هم همان را تاکید کرد، چون قانون ساخت 4 میلیون مسکن را تاکید کرده و دولت هم همان قانون را تاکید کرده است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که ساخت 4 میلیون واحد مسکونی محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: 2.4 میلیون واحد در حال ساخت است که برای آن تسهیلات پرداخت کرده یا در اراضی دولتی در حال ساخت است. بخشی از واحدهای مسکونی را هم مردم با بسته‌های تشویقی، تسهیلات یا کمک‌هایی دولتی می‌سازند. اگر این  آمار را لحاظ کنیم حتماً تولید 4 میلیون مسکن طی 4 سال اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره زمین طرح جوانی جمعیت نیز گفت:‌ یکی از موضوعات و طرح‌های مهم که دولت آنرا پیگیری می‌کند و تاکید مجلس هم است اجرا طرح جوانی جمعیت است. آن چیزی که به سازمان ما برمی‌گردد تامین زمین است و باید بتوانیم برای همه کسانی که مشمول قانون هستند یک قطعه زمین تامین کنیم.

مالکی بیان کرد: تا پایان سال گذشته 70 هزار قطعه زمین به 70 هزار متقاضی واجد شرایط این قانون واگذار شد. واگذاری زمین به افراد دارای شرایط ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر