اعطاي اعتبار با توثيق سيم‌كارت محصول نوآور

۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۱:۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۹۵۰

در هشتمين جشنواره ملي نوآوري برتر ايراني، محصول «اعتبار با توثيق سيم‌كارت» با همكاري شركت همراه كسب‌وكارهاي هوشمند و شركت خدمات هوشمند همراه لوتوس، به عنوان محصول نوآور سال 1402 معرفي شد.

در هشتمين جشنواره ملي نوآوري برتر ايراني، محصول «اعتبار با توثيق سيم‌كارت» با همكاري شركت همراه كسب‌وكارهاي هوشمند و شركت خدمات هوشمند همراه لوتوس، به عنوان محصول نوآور سال 1402 معرفي شد.

اعطاي اعتبار

با توثيق سيمكارت محصول نوآور

به گزارش خبرگزاري موج، به نقل از روابط عمومي شركت همراه كسب‌وكارهاي هوشمند، «هشتمين جشنواره ملي نوآوري برتر ايراني» در تاريخ 21 اسفند 1402 با هدف توسعه اقتصاد ملي و حمايت از نوآوري‌هاي داخلي به همت دفتر توسعه فناوري‌ها و نوآوري‌هاي صنعتي شريف در سالن جابربن حيان دانشگاه صنعتي شريف با محوريت نوآوري در محصول، نوآوري در خدمت، نوآوري در فرآيند و نوآوري در كسب‌وكار برگزار و از محصول «اعطاي اعتبار با توثيق سيم‌كارت» با اهداي تقديرنامه و لوح زرين تقدير شد. شركت همراه كسب‌وكارهاي هوشمند به عنوان بازوي ديجيتال همراه اول با همكاري شركت خدمات هوشمند همراه لوتوس از آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ با تجهيز حوزه مالي خود مبتني بر فناوري‌هاي فين‌تك به حيطه اعطاي اعتبار خرد به دارندگان سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول ورود كرد كه در شبكه حلقه باز قابل‌مصرف خواهد بود. از آن‌جا كه محصول اعتبار با هدف كمك به كاربران در برطرف كردن نيازهاي روزمره و تكرارشونده طراحي شده ‌است، جامعه‌ بزرگي از دهك‌هاي درآمدي متنوع را مخاطب خود قرار مي‌دهد. نكته قابل‌توجه اين است كه رفتار اعتباري مورد مطالعه در اين سرويس، متفاوت از رفتار بانكي كاربران است؛ به همين دليل كاربراني كه پيش از اين سابقه پرباري از دريافت تسهيلات بانكي ندارند نيز مي‌توانند با عملكرد اعتباري مناسب در اكوسيستم، از مزاياي سرويس اعتبار با توثيق سيم‌كارت بهره‌مند شوند. يكي از ويژگي‌هاي اين سرويس امكان استفاده از آن در حلقه باز خواهد بود. بر همين اساس كاربراني كه سرويس اعتبار براي آنها در اپليكيشن اوانو فعال شده است مي‌توانند به واسطه اوانوكارت اعتبارشان را به شيوه‌هاي مختلف مصرف كنند. شايان ذكر است سرويس اعتبار در سال جاري به صورت محدود به كاربران ارايه شد و با توجه به نتايج موفقي كه به دست آمده است در سال آينده اين سرويس به صورت گسترده در دسترس كاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر