اعلام بسته‌هاي ويژه و شرايط شركت در قرعه‌كشي رمضاني همراه اول

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۵:۳۶
کد خبر: ۳۰۸۶۵۰

همراه اول با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، بسته‌هاي ويژه پرتخفيف و مدار فيروزه‌اي خود را عرضه و شرايط شركت در قرعه‌كشي عيد سعيد فطر را اعلام كرد.

همراه اول با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، بسته‌هاي ويژه پرتخفيف و مدار فيروزه‌اي خود را عرضه و شرايط شركت در قرعه‌كشي عيد سعيد فطر را اعلام كرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با فرارسيدن ماه مبارك رمضان و آغاز فصل بندگي و عبادت، نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور مطابق سنوات گذشته، طرح ويژه‌اي را با محوريت ارايه بسته پرتخفيف تركيبي در نظر گرفته است.

 

بسته ويژه پرتخفيف همراه اول و هداياي ديجيتال به مناسبت ماه رمضان

در طرح ويژه ماه مبارك رمضان همراه اول، تمامي مشتركان دايمي و اعتباري اپراتور اول تلفن همراه و همچنين مشتركان انارستان با خريد بسته ويژه تركيبي مكالمه و اينترنت 7 روزه در قرعه كشي عيد سعيد فطر نيز شركت داده خواهند شد.

همراه اول سعي داشته تا بسته 7 روزه خود را با توجه به رويه متعارف و ميانگين ميزان مصرف مشتركان خود طراحي كند و بر اين اساس به يك مدل بسته «12 گيگابايت اينترنت به همراه مكالمه نامحدود درون شبكه همراه اول و با تلفن ثابت» رسيد.

تمامي مشتركان دايمي و اعتباري همراه اول مي‌توانند بسته مذكور را با قيمت 61 هزار و 500 تومان خريداري كنند.

مشتركان انارستان هم مي‌توانند بسته «12 گيگابايت اينترنت انارستان به همراه مكالمه نامحدود درون شبكه همراه اول و با تلفن ثابت» را با قيمت 43 هزار تومان خريداري كنند.

امكان خريداري و فعالسازي اين بسته (ويژه ماه مبارك رمضان) به مدت يك ماه تا 21 فروردين 1403 و با شماره‌گيري «ستاره 100 ستاره 67 مربع» فراهم است. همچنين مشتركان با فعالسازي اين بسته‌ها مي‌توانند با استفاده از اشتراك 7 روزه «نماوا» به تماشاي هزاران فيلم و سريال، انيميشن جذاب و با استفاده از اشتراك 7 روزه «مكتب خونه» به تماشاي دوره‌هاي آموزشي بپردازند.

 

ارايه بسته‌هاي ويژه پرتخفيف مكالمه مدار فيروزه‌اي در ماه عبادت و بندگي

همچنين در كنار ارايه اين بسته ويژه پرتخفيف، بسته‌هاي «مكالمه مدار فيروزه اي» با حداقل تخفيف 65 درصد براي استفاده در حدفاصل ساعات 18 تا 6 تدارك ديده شده، كه متقاضيان مي‌توانند از طريق شماره‌گيري «ستاره 121 مربع» اقدام كنند و در قرعه‌كشي ماه مبارك رمضان شركت داده شوند. گفتني است مشتركان با فعال‌سازي هر كدام از اين بسته‌ها (بسته ويژه ماه مبارك رمضان و بسته‌هاي مكالمه مدار فيروزه اي» كه محدوديتي در خريد آنها در بازه زماني يك ماهه اجراي اين طرح وجود ندارد، در قرعه كشي عيد سعيد فطر كه جوايز آن شامل 30 هديه 50 ميليون توماني كمك هزينه سفر است، شركت داده مي‌شوند.

ارسال نظر