بازگشايي بهشت‌زهرا(س) در ماه رمضان از ۲۲ تا ۳ بامداد

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۱:۲۱:۲۵
کد خبر: ۳۰۸۵۴۶

مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) درباره برنامه‌هاي ويژه اين سازمان در روزهاي پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارك رمضان و ايام نوروز توضيحاتي ارايه كرد.

مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) درباره برنامه‌هاي ويژه اين سازمان در روزهاي پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارك رمضان و ايام نوروز توضيحاتي ارايه كرد. به گزارش تسنيم، جواد تاجيك؛ مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) ديروز در يك نشست خبري با اشاره به تقارن ايام پاياني سال با ماه مبارك رمضان و همچنين فرا رسيدن ايام نوروز اظهار كرد: طبق يك رسم هميشگي، ايرانيان پنجشنبه و جمعه آخر سال را براي زيارت اهل قبور به بهشت‌زهرا(س) و‌ آرامستان‌ها براي قرائت فاتحه در سطح كشور حضور مي‌يابند و آرامستان بهشت‌زهرا(س) نيز طبق روال سالانه ميزبان مردم تهران و اطراف آن براي زيارت اهل قبور بوده است.
وي افزود: بر همين اساس برنامه‌ريزي براي پنجشنبه و‌ جمعه آخر سال و همچنين زمان سال تحويل با همكاري دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بهشت‌زهرا پيش‌بيني شده و جلساتي از هفته گذشته در مجموعه‌هاي داخل شهرداري تهران برگزار شده است و خدمات خوبي در ايام پيش رو به شهروندان ارايه خواهد شد. مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا تصريح كرد: نتيجه برگزاري جلسات بر اين شد كه يك سازماندهي گسترده‌اي از نيروي خدمتگزار در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت‌زهرا مستقر و خدمات را ارايه كنند. تاجيك گفت: با توجه به تقارن پنجشنبه و جمعه آخر سال با ايام ماه مبارك رمضان، پنجشنبه و جمعه آخر سال (24 و 24 اسفندماه)، درب‌هاي بهشت‌زهرا به صورت شبانه‌روزي بر روي مردم باز خواهد بود و خانواده‌ها مي‌توانند براي زيارت اهل قبور در هر ساعتي از اين دو روز در بهشت‌زهرا حضور پيدا كنند. وي افزود: بر همين اساس درب‌هاي بهشت‌زهرا از ساعت 4 بامداد روز پنجشنبه (24 اسفندماه) و تا جمعه شب (25 اسفندماه) باز خواهد بود و شهروندان مي‌توانند بدون هيچ محدوديتي در بهشت‌زهرا حضور و از فضاي شب با توجه به ايام ماه مبارك رمضان براي زيارت اهل قبور و گلزار شهدا بهره ببرند. مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا ادامه داد: در دو روز اشاره شده مجموع نيروي انساني در بهشت‌زهرا مستقر و خدمات شبانه‌روزي به خانواده‌ها ارايه خواهند كرد. همچنين ويژه‌برنامه‌اي نيز براي سال تحويل در نظر گرفته شده است. تاجيك با بيان اينكه زمان سال تحويل حوالي ساعت 6:30 روز چهارشنبه است، گفت: بر همين اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته تا درب‌هاي بهشت‌زهرا از ساعت 4 صبح بر روي شهروندان باز باشد. وي ادامه داد: در روزها و شب‌هاي ماه مبارك رمضان نيز برنامه‌هاي ويژه‌اي در بهشت‌زهرا و به ويژه گلزار شهدا پيش‌بيني شده است و طبق تجربيات ساليان گذشته، خانواده‌ها از برنامه‌هاي شب‌هاي ماه مبارك رمضان به ويژه در گلزار شهدا استقبال كرده‌اند و امسال نيز اين برنامه‌ها ادامه خواهد داشت. مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا اظهار كرد: با توجه به هماهنگي انجام شده هموطنان مي‌توانند هر شب از ساعت 22 تا 3 بامداد براي استفاده از برنامه‌هاي بهشت‌زهرا در گلزار بهشت‌زهرا حضور پيدا كنند.
تاجيك گفت: طبق برنامه‌ريزي انجام شده برنامه‌هاي شب‌هاي جمعه بهشت‌زهرا در ايام ماه مبارك رمضان نيز تا صبح خواهد بود و خانواده‌ها مي‌توانند براي زيارت مزار شهدا در بهشت‌زهرا حضور پيدا كنند.
وي ادامه داد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ويژه برنامه‌هايي نيز براي شب‌هاي قدر پيش‌بيني شده و خانواده‌ها مي‌توانند در اين شب‌ها هم در گلزار شهدا و هم بر سر مزار اموات خود حضور پيدا كنند.

ارسال نظر