قیمت طلا، سکه امروز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و ربع سکه چقدر گران‌تر شد؟ + جدول

۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۷۶۷۳
قیمت طلا، سکه امروز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و ربع سکه چقدر گران‌تر شد؟ + جدول

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز به دو میلیون و ۹۹۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه امامی به ۳۴ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسید و ۶۷۶ هزار تومان رشد داشت. قیمت ربع‌سکه ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت طلا و سکه امروز در شروع هفته دوم اسفند افزایشی است. اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده است که از فردا عرضه سکه‌های بدون تاریخ را در مرکز مبادله ایران آغاز خواهد کرد، اما جهش قیمت دلار به سقف تاریخی سبب شده است که بازار طلا و سکه به سمت بالا متمایل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر همین اساس در حال حاضر قیمت سکه امامی به ۳۴ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسیده و ۶۷۶ هزار تومان رشد داشته است. این در حالی است که حباب این قطعه کاهشی‌ست و به پنج میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسیده که کاهش ۴۲۷ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت هر سکه بهار آزادی هم امروز با ۹۹۰ هزار تومان رشد به ۳۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسیده است. قیمت نیم سکه ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه ۱۲ میلیون و ۴۰۰ و قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز به دو میلیون و ۹۹۱ هزار تومان رسیده است. قیمت هر گرم طلای دست دوم هم امروز دو میلیون و ۹۳۳ هزار تومان و قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۲ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان است. امروز همچنین قیمت طلای جهانی در تعطیلی بازار‌های بین‌المللی روی رقم دو هزار و ۸۲ دلار ثابت مانده است.

ارسال نظر