قیمت طلا، سکه امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و ربع‌سکه چند خرید و فروش شد؟ + جدول قیمت‌ها

۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۶۷۷۹
قیمت طلا، سکه امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و ربع‌سکه چند خرید و فروش شد؟ + جدول قیمت‌ها

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۸ بهمن به دو میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز کاهش هزار تومانی داشت. قیمت سکه امامی اما با رشد ۱۷۹ هزار تومانی به ۳۳ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رسید. ربع‌سکه هم ۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان فروخته شد که ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز بود.

قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار آزاد امروز یکشنبه در حالی اعلام شد که با وجود کاهش قیمت طلا قیمت انواع سکه افزایشی بود.

به گزارش فرارو، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۸ بهمن با آغاز معاملات بازار به دو میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید که این عدد کاهش هزار تومانی نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار در مقایسه با عصر شنبه را نشان می‌دهد.

قیمت سکه امامی اما همزمان با رشد ۱۷۹ هزار تومانی به ۳۳ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رسید. نیم‌سکه ۱۸ میلیون و ۶۱۰ هزارتومان و ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان فروخته شدند و هر کدام ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز قیمت خوردند.

در جدول زیر قیمت امروز طلا و انواع سکه در بازار آزاد (تا ظهر امروز) و تغییرات قیمتی آنها نسبت به روز گذشته را مشاهده می‌کنید.

طلا و سکه

قیمت شنبه

قیمت امروز

طلا ۱۸ عیار (هر گرم)

دو میلیون و 805 هزار تومان

دو میلیون و 804 هزار تومان

سکه امامی

33 میلیون و 56 هزار تومان

33 میلیون و 235 هزار تومان

نیم سکه

18 میلیون و 510 هزار تومان

18 میلیون و 610 هزار تومان

ربع سکه

11 میلیون و 490 هزار تومان

11 میلیون و 590 هزار تومان

سکه گرمی

پنج میلیون و 920 هزار تومان

پنج میلیون و 920 هزار تومان

 

ارسال نظر