قیمت طلا، سکه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه چقدر گران شد؟ + جدول

۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۶۵۴۵
قیمت طلا، سکه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه چقدر گران شد؟ + جدول

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز افزایش دو هزار و ۳۰۰ تومانی داشت و روی رقم دو میلیون و ۷۴۵ هزار تومانی ایستاد. سکه امامی با افزایش ۱۹۰ هزار تومانی ۳۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تومانی در حال معامله است. نیم‌سکه و ربع‌‌سکه هم به ترتیب با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شدند.

قیمت طلا و سکه امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی قیمت دلار همراه شد و در روند صعودی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پنجمین روز هفته، بازار طلا در تمام قطعات و وزن‌ها با روند افزایشی محدود قیمت دلار همراه شدند و کاهش و برگشت قیمت طلای جهانی به منطقه ۱۹۰۰ دلاری نتوانست بازار فلز زرد را تحت تاثیر قرار دهد.

طی ۱۰ روز اخیر روند الاکلنگی در بازار طلا شکل گرفته است. برخی معامله‌گران معتقدند نوسانات قیمت دلار فرصت‌های شیرینی برای خرید طلا رقم زده است. نگاه معامله‌گران این بازار به تحرکات قیمت دلار است که در ماه‌های اخیر بیشترین تاثیر را در روند قیمت بازار طلا داشته است.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۹۸۸ دلاری در حال معامله است و نسبت به روز گذشته کاهش حدود 40 دلاری داشته است.

سکه بهار به کانال ۲۹ میلیونی برمی‌گردد؟

سکه امامی امروز چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در لحظه نگارش این گزارش افزایش ۱۹۰ هزار تومانی دارد و با قیمت  ۳۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی روز جاری است و با افت ۱۰۵ هزار تومانی در مرز کانال ۲۹ و ۳۰ میلیون تومانی نوسان دارد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۳۰ میلیون و ۱۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه و ربع‌ سکه به ترتیب با  افزایش ۱۰۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی با رقم ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. امروز سکه گرمی بدون تغییر و با رقم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مشابه روز گذشته در حال معامله است.

قیمت طلا افزایشی شد

قیمت طلا در شروع معاملات امروز با روند افزایشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، هر مثقال طلای ۱۸ عیار رشد محدود پنج هزار تومانی دارد و با رقم ۱۱ میلیون ۸۷۸ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش دو هزار و ۳۰۰ تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۷۴۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۷۰۷ هزار تومانی در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش، حباب سکه روند متوازنی با قیمت قطعات سکه دارد. حباب سکه‌‌ امامی ۲۸۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۴۷ هزار تومان، ربع سکه ۷۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱ هزار تومان افزایش دارد. حباب سکه بهار کاهش ۱۲ هزار تومانی دارد.

قیمت طلا، سکه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه چقدر گران شد؟ + جدول

 

ارسال نظر