خرابکاری در ۲ نقطه از خطوط انتقال گاز

۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۰۶۵۲۴
خرابکاری در ۲ نقطه از خطوط انتقال گاز

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام اقدام تروریستی در ۲ نقطه خط سراسری انتقال گاز، گفت: هم‌اکنون شبکه گاز کشور پایدار است.

سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در تشریح جزئیات انفجارهای رخ داده در شبکه سراسری گاز کشور در ساعات اولیه بامداد امروز، در برنامه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: این اقدام خرابکارانه تروریستی بامداد امروز (چهارشنبه، 25 بهمن‌ماه) حوالی ساعت یک بامداد در چند منطقه خطوط اصلی سراسری گاز انجام شد که جلسه مدیریت بحران بلافاصله با حضور وزیر نفت، معاونان وزارت‌خانه و همه دستگاه‌های امنیتی در همان ساعت اولیه برگزار شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: با مدیریت شبکه گاز کشور موفق شدیم شبکه گاز را در همه شهرها و روستاها پایدار نگه داریم البته بخشی از روستاهای استان اصفهان که نزدیک این خط هستند اکنون دچار افت فشار و قطعی گاز هستند که با هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان، در حال تأمین سوخت مایع و گاز مایع (ال‌پی‌جی) برای مردم منطقه هستیم.

مدیر مرکز راهبری گاز کشور با بیان اینکه "اکنون مناطق ایمن‌سازی شدند و عملیات اجرایی تعمیرات آغاز شده"، گفت: انفجارها در دو نقطه (شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری و صفاشهر استان فارس) رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش همه همکاران در صنعت نفت و گاز حل مشکل است و از همه هموطنان درخواست داریم با مدیریت مصرف گاز ما را برای تأمین پایدار گاز در سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری یاری دهند.

ارسال نظر