صحبت‌های جنجالی یک فرمانده سپاه؛ کوتاهی کردیم

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۸:۰۱
کد خبر: ۳۰۶۱۵۳
صحبت‌های جنجالی یک فرمانده سپاه؛ کوتاهی کردیم

فرمانده سپاه استان همدان گفت: ما مقداری کوتاهی کردیم؛ نتوانستیم ارتباط بیشتری با نسل‌های جدید بگیریم و واقعیت‌های پشت سر گذاشته شده در طول این چهل و پنج سال را بیان کنیم.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان آیین اختتامیه جشنواره شعر و ادبیات داستانی هنرمندان، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم وعده این را داده که زمین در آینده از آن صالحین خواهد بود و از آنجا که وعده‌های خداوند تخلف ناپذیر است، قطعا و یقینا این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از صحبت های این فرمانده سپاه را در ادامه می خوانید:

  • شاید باطل دورانی جولانی بدهد و گذری داشته باشد و گاهی برای مصلحین ایجاد زحمت‌هایی را داشته باشد، ولی خداوند وعده‌اش قطعی و تخلف ناپذیر است.
  • زمانی که خدمت رهبری رسیدیم قبل از اینکه رهبری ورود پیدا کنند ما گوشه‌ای از توانمندی های استان همدان را در قالب تابلو شاسی‌هایی به نمایش گذاشتیم.
  • جاهایی که کار هنری شده بود ایشان می‌ایستاد، تمرکز می‌کرد و سوال می‌پرسید؛ برای خود من تازگی داشت که رهبر معظم انقلاب با این همه مشکلات جهان اسلام، روی چه چیزهای خاصی متمرکز می‌شوند.
  • ما مقداری کوتاهی کردیم؛ نتوانستیم ارتباط بیشتری با نسل‌های جدید بگیریم و واقعیت‌های پشت سر گذاشته شده در طول این چهل و پنج سال را بیان کنیم.
  • ما نتوانستیم داشته‌های خودمان را معرفی کنیم و گاهی عزیزان ما بیشتر در فضاهای مجازی، بعضی از موضوعاتی که خیلی هم ضرورت ندارند را نگاه می‌کنند.
  • ما در یک جنگ تمام عیار با دشمنان اسلام هستیم و در همین راستا باید با اتکا به فرمایش رهبر انقلاب، هر کس که تریبونی دارد، چه در جلسات خاص و چه در جلسات عام و حتی برای اهل خانواده و دیگران باید حقایق را بیان کند.
  • همین روزها که شاهد ستم بزرگ روا شده بر مردم مظلوم فلسطین هستیم، می‌بینید رسانه‌هایی که استکبار راه‌اندازی کرده فلسطین را مقصر این جنگ می‌دانند. این در حالی است که از ظلم هفتاد و پنج ساله‌ صهیونیستی‌ها به مردم مظلوم فلسطین، چشم پوشی می‌کنند.
  • در کشور خودمان هم بعضی سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای دشمن، روی بعضی از موضوعات ریز می‌شوند، اما هیچگاه حقایق کشور ما را بیان نمی‌کنند. اگر یک اتفاق خوشایندی برای مردم ایران رقم بخورد به هر شکلی که شده از آن پرده‌پوشی می‌کنند.
  • یکی از حرکات مهم در معرفی داشته‌ها به نسل جوان، اردوی راهیان پیشرفت است که جوان ما از نزدیک می‌بیند که ما چه می‌کنیم و با دستاوردها و پیشرفت‌ها آشنا می‌شود.
ارسال نظر