قیمت طلا و سکه امروز ۹ بهمن ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و نیم‌سکه چند خرید و فروش شد؟ + جدول قیمت‌ها

۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۶۰۳
قیمت طلا و سکه امروز ۹ بهمن ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و نیم‌سکه چند خرید و فروش شد؟ + جدول قیمت‌ها

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز ۹ بهمن دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد که کاهش ۷۰۰ تومانی داشت. قیمت سکه امامی نسبت به روز قبل با رشد بیش از ۸۰۰ هزار تومانی روبه‌رو شد و به ۳۳ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت نیم‌سکه هم ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت و ۱۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان شد.

قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار آزاد امروز در حالی اعلام شد که با وجود کاهش قیمت طلا، قیمت سکه افزایشی بود.

به گزارش فرارو، قیمت طلای ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۹ بهمن با وجود سیگنال مثبت بازار آزاد ارز و اونس نه‌تنها بالا نرفت بلکه در اقدامی غیرمنتظره در سراشیبی حرکت کرده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار روز یکشنبه ۸ بهمن ماه با رسیدن به پله دو میلیون و ۷۹۷ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود خاتمه داد. همین مقدار طلا امروز دوشنبه ۹ بهمن در ابتدای معاملات دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. حتما در جریان هستید که واکنش طلا و سکه به نوسانات قیمت دلار کمی تاخیر دارد. این مورد را هم باید در محاسبات امروز طلا لحاظ کرد.

قیمت سکه طلا به پشتوانه دلار در مسیر صعودی قدم برداشت. سکه امامی نسبت به روز قبل با رشد بیش از ۸۰۰ هزار تومانی روبه‌رو شد و به ۳۳ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت نیم‌سکه ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت و در صبح روز دوشنبه ۹ بهمن به ۱۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید

قیمت ربع سکه ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت و به محدوده ۱۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان نزدیک شد و از طرف دیگر خریداران ناچار شدند برای سکه گرمی در قیاس با روز قبل ۱۰۰ هزار تومان بیشتر پول خرج کنند، چون قیمت سکه گرمی امروز دوشنبه ۹ بهمن حداقل در معاملات صبح تا ظهر به شش میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است.

در جدول زیر قیمت امروز طلا و انواع سکه در بازار آزاد دوشنبه نهم بهمن‌ماه (تا ظهر امروز) و تغییرات قیمتی آنها نسبت به روز گذشته را مشاهده می‌کنید.

طلا و سکه

قیمت روز یکشنبه

قیمت روز دوشنبه

طلا ۱۸ عیار (هر گرم)

دو میلیون و ۷۹۷هزار و ۲۰۰تومان

دو میلیون و ۷۹۶هزار و ۵۰۰تومان

سکه امامی

۳۲ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان

۳۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

نیم سکه

۱۸ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان

۱۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان

شش میلیون و ۲۲۰ هزار تومان

 

ارسال نظر