گزارش آگهی

چگونه با ویرایش نیتیو، از ریجکت شدن مقالات‌مان جلوگیری کنیم؟

۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۷۶۱
چگونه با ویرایش نیتیو، از ریجکت شدن مقالات‌مان جلوگیری کنیم؟

حتما اطلاع دارید که بسیاری از مقالات ارسال‌شده به مجلات به علت عدم ویرایش نیتیو، مشکلات زبانی و سرقت ادبی رد می‌شوند.

ویرایش نیتیو با بهبود ساختار زبان مقاله، روان کردن متن و نزدیک کردن آن به متن زبان مبدأ، امکان ریجکت شدن مقالات را به حداقل می‌رساند. در واقع این نوع ویرایش با بررسی و ویرایش ایرادات مقاله، مشکلات زبانی آن را کاهش می‌دهد. به عبارت دیگر اگر مقاله‌تان از محتوای مناسب و علمی به همراه زبانی صحیح و علمی برخوردار باشد، شانس شما برای پذیرش مقاله افزایش خواهد یافت.

در این مطلب شما را با اهمیت ویرایش نیتیو در جلوگیری از ریجکت مقالات آشنا خواهیم کرد. هم‌چنین به معرفی بهترین مراکز انجام ویرایش نیتیو مقالات می‌پردازیم. همراه ما باشید!

ویرایش نیتیو چیست؟

اگر آشنایی دقیقی با مفهوم ویرایش نیتیو ندارید بهتر است در اینجا اشاره‌ای به کاری که در این نوع ویرایش صورت می‌گیرد، داشته باشیم. در این نوع ویرایش، ویراستاری که زبان مادری‌اش انگلیسی باشد یا سابقۀ سکونت طولانی‌مدت در کشورهای انگلیسی‌زبان را داشته باشد، ویراستاری مقالۀ شما را به عهده می‌گیرد.

این موضوع به این معناست که زبان مقالۀ شما به شکلی تغییر پیدا می‌کند. طوری که انگار فردی انگلیسی‌زبان آن را نوشته است و به زبان مادری فردی انگلیسی نزدیک شده است. در این صورت داوران و سردبیران مجلات نمی‌توانند زبان مقالۀ شما را زیر سوال ببرند.

ویرایش نیتیو، دقت زبان مقالۀ شما را بالا می‎‌برد!

همانطور که اشاره کردیم ویرایش نیتیو، با تغییر ساختارهای زبان، متن و زبان مقاله را دقیق می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که فرد انگلیسی‌زبان، متن و منظور مدنظر شما را به خوبی متوجه شود و مطابق با زبان انگلیسی رایج در مقالات بین‌المللی باشد.

از سرقت علمی جلوگیری می‌کند!

نکتۀ مهم در خصوص خدمات ویرایش نیتیو این است که در عین تغییر و ویرایش مقاله، از سرقت علمی جلوگیری می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که محتوای علمی مقاله‌ بدون شباهت با سایر محتواهای علمی، زبانی صحیح و نیتیو را نیز داشته باشد.

ویرایش نیتیو، ایرادات گرامری مقاله‌تان را اصلاح می‌کند!

در این نوع ویراستاری اصلاح و ویرایش ایرادات گرامری، زبان مقاله و اصطلاحات آن را متناسب با زبان انگلیسی نیتیو می‌کند. این مسأله، زبان مقاله را واضح‌تر می‌کند و با بهبود املاء، علائم نگارشی و گرامر، امکان ریجکت مقالۀ شما را به علت‌های زبانی از بین می‌برد.

ویرایش نیتیو، مقاله‌ را خواناتر و روان‌تر می‌کند!

ویرایش نیتیو باعث می‌شود تا جملات مقاله‌ گسترش پیدا کند و با بهبود ساختار و دستور آن، خوانایی و روانی متن مقاله نیز بهبود پیدا کند. واژگانی مناسب و تخصصی که توسط ویراستار نیتیو در مقاله جایگذاری می‌شوند، در روانی جملات پژوهش‌ اثرگذار و مهم هستند.

ویرایش نیتیو، سبک مقاله را به سبک مقالات علمی نزدیک می‌کند!

ویراستاری نیتیو، سبک و شکل نوشتار مقالۀ شما را به سبک نوشتار ادبی مقالات علمی پیوند می‌زند. در واقع، این نوع ویراستاری با شیوه‌ای مناسب، باعث حفظ و ارتقای سبک علمی مقالۀ شما می‌شود و آن را به سطح مقالات بین‌المللی نزدیک می‌کند.

ویرایش نیتیو، لحن مقاله را رسمی‌ و علمی‌تر می‌کند!

با ویرایش نیتیو، لحن و زبان مقاله‌ حرفه‌ای‌تر، رسمی‌تر و علمی‌تر می‌شود. در واقع، ویراستاری نیتیو لحن مقاله را به شکلی تغییر پیدا می‌دهد که با شباهت به زبان انگلیسی مادری، جنبۀ علمی و رسمی آن بالا برود. این موضوع باعث می‌شود دید سردبیر و داوران نیز مثبت‌تر شود و شانس پذیرش مقالۀ شما بالاتر برود.

ویراستاری نیتیو، شانس پذیرش مقاله‌تان را افزایش می‌دهد!

با توجه به کاهش ایرادات زبانی و ساختاری مقالۀ شما در ویراستاری نیتیو، امکان و شانس پذیرش آن بالاتر می‌رود. عامل اصلی این موضوع را نیز می‌توان در افزایش کیفیت زبانی و انتقال محتوای علمی آن به شیوه‌ای مناسب‌تر و علمی‌تر جست‌و‌جو کرد.

اهمیت انجام ویرایش نیتیو توسط ویراستار تخصصی

با مواردی که ذکر شد حتما شما هم به اهمیت و نقش ویرایش نیتیو در پذیرش مقاله‌ پی برده‌اید. نکتۀ مهم در انجام ویرایش نیتیو مقالات این است که توسط فردی مناسب انجام شود که زبان مادری‌اش انگلیسی باشد. افزون بر این موضوع آن فرد باید به محتوای مقالۀ شما و رشتۀ تخصصی شما اشراف داشته باشد و با روند و اصول نگارش علمی و انجام پژوهش نیز آشنا باشد.

بنابراین اگر فردی که کار ویراستاری مقاله‌تان را انجام می‌دهد، آشنایی با مقاله‌تان نداشته باشد به همان میزان احتمال رد شدن مقاله بالا می‌رود. واضح است که یکی از شروط ویراستاری نیتیو مقالات، انجام آن به شکلی تخصصی است.

خدمات ویرایش نیتیو در موسسه خدمات زبانی ترجمیک

خبر خوب این است که ترجمیک، ویراستاری نیتیو مقالات شما را با بالاترین کیفیت و توسط افرادی متخصص که زبان مادری‌شان انگلیسی است، انجام می‌دهد. انجام ویراستاری نیتیو در ترجمیک در مدت زمانی مناسب و با هزینه‌ای معقول و مناسب انجام می‌شود.

چگونه با ویرایش نیتیو، از ریجکت شدن مقالات‌مان جلوگیری کنیم؟

در ادامه به برخی از مزیت‌های ثبت سفارش ویرایش نیتیو در ترجمیک اشاره می‌کنیم:

کیفیت بالا ویراستاری

تمامی ویراستاران نیتیو ترجمیک، زبان مادری‌شان انگلیسی است و به این زبان مسلط هستند. علاوه بر این با اصطلاحات رشتۀ تخصصی شما آشنا هستند. این ویراستاران در رشتۀ تخصصی شما تحصیل کرده‌اند و بر مباحث و مفاهیم رشته و گرایش‌تان اشراف کامل دارند. لازم به ذکر است که ویراستاران نیتیو ترجمیک سابقه و تجربۀ انجام پژوهش را دارند و با روند و نحوۀ نوشتن، ویرایش و چاپ مقالات آشنایی کامل دارند.

ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر ویراستاری نیتیو

بسیاری از نشریات معتبر بین‌المللی و ISI از افراد درخواست ارائۀ گواهی انجام ویراستاری نیتیو را دارند. همکاری با برترین ویراستاران جهان و اطمینان از کیفیت بالای سفارشات نیتیو باعث شده است تا ترجمیک گواهی‌نامۀ معتبر ویرایش نیتیو برای این نوع سفارش صادر کند.

لازم به ذکر است که این نوع گواهی مورد تایید بسیاری از نشریات و مجلات سطح یک جهان هم‌چون PubMed ،Elsevier ،Science Direct است. این مجلات، ترجمیک را به عنوان یک موسسۀ معتبر برای این نوع ویرایش‌ها پیشنهاد می‌کنند.

گارانتی کیفیت

بسته به پلن کیفی انتخاب‌شده، تمامی خدمات ترجمیک مشمول گارانتی و ضمانت هستند. خدمات ویراستاری نیتیو نیز شامل گارانتی هستند و افراد می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل از این گارانتی استفاده کنند.

امکان ارتباط با ویراستار

پس از ثبت سفارش ویرایش نیتیو می‌توانید با ویراستارتان به صورت مستقیم و با زبان انگلیسی در ارتباط باشید. از طریق ارتباط با ویراستار امکان هماهنگی بیشتر را خواهید داشت. هم‌چنین می‌توانید در صورت لزوم و صلاح‌دید، نکات مدنظر خود را یادآوری کنید تا ویراستار آن‌ها را اعمال کند.

زمان مناسب تحویل

افزون بر کیفیت بالای سفارشات نیتیو در ترجمیک، تحویل سفارشات در مناسب‌ترین زمان صورت می‌گیرد. جدا از این موضوع شما می‌توانید زمان تحویل سفارشات را انتخاب کنید و در هر زمانی که مدنظرتان است، مقالۀ ویراستاری‌شدۀ خود را تحویل بگیرید.

بررسی کیفیت سفارش‌ها توسط تیم داوری

علاوه بر سطح کیفی بالای سفارشات نیتیو در ترجمیک، تیم داوری و کنترل کیفی، کیفیت سفارشات را مورد بررسی قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع می‌توانید با خیالی آسوده، ویرایش نیتیو مقاله را به ترجمیک بسپارید و نگرانی از بابت کیفیت نداشته باشید!

هزینۀ مناسب

انجام ویرایش نیتیو مقالات شما در ترجمیک با هزینه‌ای مناسب و معقول انجام می‌شود. هزینۀ مناسب در کنار کیفیت بالا باعث شده است تا بسیاری از اساتید و دانشجویان، ویراستاری نیتیو سایت ترجمه ترجمیک را انتخاب کنند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی می‌تواند با شماره تلفن 02167235000 تماس حاصل کنید.

ارسال نظر