گزارش آگهی

تولید و برش لیزری فوم و ابر داخل جعبه طی 2 ساعت در دیان چاپ

۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۸:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۶۹۲
تولید و برش لیزری فوم و ابر داخل جعبه طی 2 ساعت در دیان چاپ

فوم داخل جعبه یک راه عالی برای محافظت از محصولات در طول حمل و نقل است. این محصول باعث می شود بسته های شما با خیال راحت به مقصد برسند، و همچنین وقتی سفارش دهنده جعبه را باز می‌ کنند، تاثیر خوبی از آن بگیرد.

فوم داخل جعبه یک راه عالی برای محافظت از محصولات در طول حمل و نقل است. این محصول باعث می شود بسته های شما با خیال راحت به مقصد برسند، و همچنین وقتی سفارش دهنده جعبه را باز می‌ کنند، تاثیر خوبی از آن بگیرد.

فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. فوم داخل جعبه اغلب برای بسته بندی طلا و جواهر و دیگر بسته بندی های لوکس در کنار هارد باکس بیشترین کاربرد را دارد. اغلب فوم داخل جعبه برای نظم دادن داخل جعبه ها کاربرد دارد. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

فوم داخل جعبه چگونه ساخته و برش می خورد؟ 

محبوب ترین انواع فوم مورد استفاده فوم پلی یورتان و پلی اتیلن است که به تناسب اقلام مختلف برای نگهداری بریده می شوند. انواع دیگر فوم مورد استفاده شامل فوم EVA و فوم EPE است که می‌ توان آن‌ ها را به روش ‌های خاصی پردازش کرد تا خواص اضافی مانند مقاوم‌ سازی در برابر آتش را به کف‌ های فوم بدهد.

فوم‌های EVA و سایر فوم‌ های سلول بسته، برای محلول ‌های بسته‌ بندی و ارائه، که در آن موارد باید از رطوبت، گرما و سایر مواد مبتنی بر روغن محافظت شوند، عالی هستند. ظاهر صاف فوم EVA آن را برای کاربردهای صفحه نمایش عالی می کند. از طرف دیگر، فوم پلی اورتان یک گزینه مقرون به صرفه عالی برای زمانی است که هدف اصلی محافظت از کالاهای در حال حمل و نقل است.

درج فوم بیشتر در کاربردهای بسته بندی استفاده می شود. این شامل راه ‌حل ‌های بسته ‌بندی مقوایی برای کالاهایی است که به مشتری فروخته می ‌شوند. درج فوم گاهی اوقات به جای درج بسته بندی پلی استایرن برای محافظت از کالاهای با ارزش و شکننده مانند ظروف شیشه ای جدید، ظروف نقره، تجهیزات موسیقی مانند بلندگوهای تخصصی، زیور آلات چینی و غیره استفاده می شود. با این حال، درج های فوم نیز به صورت درپوش و درج انتهایی هستند. اینها قطعات گوشه ‌ای هستند که دور لبه‌ های محصول می‌ پیچند تا از آن در برابر ضربه و تکان شدید، محافظت کنند. این درپوش ‌ها و درج ‌ها معمولاً هنگام تحویل در اطراف کالاهایی مانند تلویزیون پیچیده می ‌شوند.

انواع مختلفی از درج فوم و طیف وسیعی از کاربردها وجود دارد. درج هایی که اغلب به صورت سفارشی ساخته می شوند، شامل درج های فوم برای جعبه جواهرات، جعبه های هدیه و جعبه های عطر هستند. چنین درج هایی برای محلول های ذخیره سازی که ابزارهای تخصصی را در خود جای می دهند نیز، استفاده می شود.

چرا خرید و برش فوم داخل جعبه در کنار چاپ جعبه بسیار اهمیت دارد؟

تولید و برش لیزری فوم و ابر داخل جعبه طی 2 ساعت در دیان چاپ 

همه چیز فقط در مورد محافظت از کالاهای شما نیست. این همچنین در مورد تجربه برندی است که مشتریان شما از آن لذت می برند. هنگامی که خریدار جعبه را برای دیدن خرید جدید خود باز می کند و متوجه می شود که کاملاً با فوم بسته بندی شده است، به او کمک می کند تا مطمئن شود که شما بهترین منافع را در دل خود دارید. توجه به جزئیات می تواند به نفع هر برندی باشد.

چاپ جعبه برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش چاپ جعبه جواهرات، چاپ جعبه ایندربورد، چاپ جعبه لمینتی، چاپ جعبه اسباب بازی، چاپ جعبه لوازم یدکی خودرو، چاپ جعبه لوازم الکترونیکی، چاپ جعبه ساعت و بدلیجات به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید. برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

چرا چاپ جعبه در کنار برش فوم سرمایه گذاری مطمئنی به شمار می رود؟ 

ما درست در همان ابتدا دیدیم که چه نوع افزایش سود فقط زیباتر کردن جعبه های شما می تواند ایجاد کند. این ارقام را با میانگین بازده    1% و کمتر   مقایسه کنید که هنگام سرمایه گذاری در یک کمپین پوستر، خرید فضای تبلیغاتی در وب سایت ها، وبلاگ ها، مجلات و روزنامه ها، یا سرمایه گذاری روزها و دلارها در تبلیغات رسانه های اجتماعی به دست می آورید. به هر حال باید جعبه بفرستید. زمانی که پتانسیل چنین بازدهی قابل توجهی در زمینه های مختلف وجود دارد، سرمایه گذاری کوچکی در یک جعبه چاپی سفارشی انجام دهید: شناسایی برند، دیده شدن، وفاداری مشتری، خرید مجدد، حمایت از مشتری، تبلیغات مداوم رایگان و موارد دیگر.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی و چاپ جعبه به شمار می آید. اغلب شرکت ها که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی ها به شمار می روند.

چرا چاپ جعبه مقوایی در کنار تولید و برش فوم داخل جعبه اهمیت پیدا می کند؟ 

تولید و برش لیزری فوم و ابر داخل جعبه طی 2 ساعت در دیان چاپ

استفاده از جعبه های مارک دار برای حمل و نقل تجاری کاملاً قابل قبول است. دستورالعمل های دقیقی در مورد اینکه برند شما چگونه باید به نظر برسد وجود ندارد و به شما امکان می دهد تا حد امکان خلاق باشید. با این حال، توجه به مواد مورد استفاده بسیار مهم است. برای کاهش هزینه ها و تقویت دوام باید مواد مناسب را برای جعبه های حمل و نقل انتخاب کنید.

تمام تلاش خود را برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد و به یاد ماندنی انجام دهید. در مورد رقبای خود تحقیق کنید تا از رنگ ‌ها، گرافیک ‌ها یا کلماتی که ممکن است بیش از حد مشابه باشند اجتناب کنید. شما نمی خواهید بسته بندی شما تقریباً شبیه به یک محصول دیگر در بازار باشد، که ممکن است باعث سردرگمی مشتریان شود. درعوض، ظاهر متمایز به شما کمک می کند تا از خود متمایز شوید و تاثیری ماندگار بر جای بگذارید.

بسته به محصول، ممکن است بخواهید پیام خاصی را روی جعبه سفارشی قرار دهید. اگر کالای شما شکننده است، یک یادآوری دوستانه اضافه کنید تا با احتیاط از جعبه استفاده کنید. اگر محصول خطرناکی ارسال می کنید، ممکن است مقررات صنعتی وجود داشته باشد که برچسب های هشدار دهنده روی بسته بندی را الزامی کند.

تولید و چاپ جعبه مقوایی فوری با فوم از کجا؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ پایین است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه باشد یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد پایین در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت دیان چاپ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

 

ارسال نظر