مدارس اصفهان و این ۹ شهر هم در روز دوشنبه غیرحضوری شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۲۲۰
مدارس اصفهان و این ۹ شهر هم در روز دوشنبه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ادامه آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه خبر داد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی استان گفت: مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

شیشه فروش گفت: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی و خودایمنی، ریوی و زمینه‌ای، می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان متذکر شد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و ... همچنان ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه های مسئول جهت کنترل منابع آلاینده از پلمب ۱۲ واحد آلاینده شناسایی شده توسط اداره کل محیط زیست در روزهای اخیر خبر داد.

وی از شهروندان خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب نموده و از حضور کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای در فضاهای عمومی پیشگیری کنند.

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

 

ارسال نظر