ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار مسکن

۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۰:۳۰
کد خبر: ۲۱۷۸۲۱
ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار مسکن

یک مشاور ملکی می‌گوید:قیمت‌ مسکن تقریبا به قیمت اسفندماه سال گذشته بازگشته و پس از طی کردن روند صعودی و قرارگیری در رکود، از خردادماه شاهد روند کاهشی در این بخش هستیم.

محله اباذر در منطقه ۵ شهر تهران واقع شده و از شمال با خیابان قهرودی، بزرگراه حکیم و بزرگراه اشرفی اصفهانی، از شرق با خیابان فلکه دوم صادقیه و از غرب با بلوار اباذر، بزرگراه آیت الله کاشانی و خیابان فهیمی محدود شده است و با محله‌های ‌مرزداران، فردوس، باغ فیض، صادقیه، کوی مهران همسایگی دارد.

به گزارش اکوایران، به گفته واسطه‌گران ملکی، در محله اباذر نیز از 6 ماه گذشته تا به الان وضعیت معاملات در حالت رکود قرار داشته است .

یک فعال باز مسکن در این محله می گوید: قیمت‌ مسکن تقریبا به قیمت اسفندماه سال گذشته بازگشته و پس از طی کردن روند صعودی و قرارگیری در رکود، از خردادماه شاهد روند کاهشی در این بخش هستیم.

این مشاور ملکی با اشاره به کاهش محسوس تعداد معاملات مسکن می‌گوید، مگر اینکه ملکی با قیمتی پایین‌تر از منطقه برای فروش پیشنهاد شود تا معامله‌ای صورت بگیرد.

به گفته وی، میانگین قیمت مسکن نوساز از 130 میلیون تومان شروع می‌شود و قیمت هر متر مربع ملک‌های غیر نوساز نیز، حداقل 85 میلیون تومان است.

در محله اباذر، واحدی با 88 مترمربع زیربنا و 15 سال عمربنا، 8 میلیارد و 700 میلیون تومان و واحدی با 61 مترمربع زیربنا و 21 سال ساخت، 4 میلیارد و 700 ملیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای آپارتمانی 172 متری و 10 سال ساخت، 20 میلیارد تومان و آپارتمانی 100 متری و یک سال ساخت، 15میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است.

واحدی 97 متری و 18 سال ساخت، 6 میلیارد و 950 میلیون تومان و آپارتمانی با 250 مترمربع مساحت و 4 سال عمربنا، 34 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

جدوووول

ارسال نظر