رقیب حسن یزدانی بازی‌های جهانی را از دست داد

۱۴۰۲/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۰:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۵۰۶
رقیب حسن یزدانی بازی‌های جهانی را از دست داد

دائورن کورگلیف، قهرمان دو دوره کشتی آزاد روسیه و دارنده مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی اروپا که در حال حاضر نماینده تیم ملی یونان است در مورد شرایط مصدومیتش و زمان بازگشتش به تشک مسابقات، گفت: روز دوم بعد از عمل از بیمارستان مرخص شدم. الان در خانه‌ام و به تدریج در حال بهبودی هستم. چند روزی راه رفتن را به آرامی شروع کردم، اما تورم زانو هنوز به طور کامل از بین نرفته است.

به گزارش خبرورزشی، وی درباره این سوال که آیا زمان مناسبی را برای جراحی انتخاب کرده است، عنوان کرد: غیر از این نمی‌شد. من در اواسط ژوئیه، در نیمه نهایی تورنمنت رنکینگ در مجارستان، زانویم آسیب دید. آن موقع فهمیدم که بهتر است از فینال کنار بکشم، با این حال تصمیم گرفتم برای «طلا» مقابل مایلز امینه که شناخته شده بود مسابقه دهم. در همان ثانیه‌های اول مصدومیتم تشدید شد و بعد به قول خودشان روی یک پا مبارزه کردم. حیف که نتوانستم هواداران را با پیروزی خوشحال کنم.

کورگلیف افزود: برنامه‌ریزی کرده بودم که در کمپ تیم روسیه در سوچی تمرین کنم تا به آمادگی کامل برسم. در روزهای اول تمرین همه چیز خوب بود، اما زمانی که کمی بیشتر زانویم تحت فشار قرار گرفت دردهای شدیدی ظاهر شد. در معاینه پزشک پارگی نسبی رباط‌های صلیبی و مینیسک تشخیص داده شد و مجبور به عمل جراحی شدم. هر چند از اینکه مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان را از دست می‌دهم ناراحت هستم، اما از طرفی رفتن به بلگراد با چنین زانویی معنایی نداشت.

کشتی‌گیر داغستانی تیم یونان خاطرنشان کرد: پس از بهبودی کامل برای کسب جواز المپیک پاریس در مسابقات شرکت خواهم کرد و امیدوارم خیلی زود بتوانم به این مهم برسم.

ارسال نظر