افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس بر اساس تورم

۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۲:۳۴:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۵۶۵

لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳» در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی، رییس کمیسیون، مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، دبیران کمیسیون‌های عمران و حمل‌ونقل‌ و برنامه و بودجه و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در این جلسه لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه کمیسیون قرار گرفت و در ابتدا سازمان تاکسیرانی گزارشی از جزییات لایحه را ارایه کرد. بر اساس گزارش سازمان تاکسیرانی، اعداد پیشنهادی برای کرایه سرویس مدارس، در کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان مصوب شده است. نهایتا مقرر شد افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس براساس نرخ تورم باشد. همچنین در این جلسه بر لزوم دقت کافی برای ارایه خدمت در بخش سرویس مدارس استثنایی و برنامه‌ریزی به‌منظور رفع کمبودها تأکید شد.

در ادامه جلسه، لایحه «تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲» مورد بررسی کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت. 

 

ارسال نظر