معرفی شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار

۱۴۰۲/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۵:۳۰
کد خبر: ۲۱۳۲۲۱
معرفی شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار

شرکت های باربری در تمام نقاط کشور در تعداد بسیار زیادی در حال فعالیت هستند اما بسیاری از این شرکت ها تنها واسطه ای بین صاحبان بار و شرکت های باربری اصلی هستند که همین موضوع سطح کیفیت خدمات را کاهش میدهد و هزینه های باربری و حمل و نقل را به شدت افزایش می دهد.

اگر قصد دارید با یکی از بهترین شرکت های باربری که کمترین هزینه را برای انتقال محموله های مختلف ارائه می کند آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار یکی از مجموعه های قدیمی و با سابقه در حمل و نقل کشور است که با بیش از 35 سال سابقه، امکان انتقال محموله و کالاهای مختلف را از همه شهر های کشور برای شما فراهم می کند.  در ادامه این مقاله قصد داریم برخی از خدمات این مجموعه را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید .

چه نوع محموله هایی توسط شرکت باربری آنی بار منتقل میشوند؟

برای انتقال بار و کالا به شهر ها و نقاط مختلف کشور باید به این نکته توجه داشته باشید که مهمترین موضوع در خدمات باربری، رعایت اصل صداقت است. اگر قصد ارسال محموله ای را دارید، ابتدا باید توضیحات کامل در خصوص نوع محموله را به کارشناسان شرکت حمل و نقل ارائه کنید تا مناسب ترین خودروی باربری در اختیار شما قرار گیرد .

برخی از محموله هایی که توسط آنی بار قابل ارسال هستند به صورت زیر هستند:

  • انواع مصالح ساختمانی (سنگ ، گچ ، سیمان و...)

  • ارسال انواع آهن آلات (میلگرد ، تیرآهن ، رول ورق)

  • ارسال انواع دستگاه های صنعتی و خط تولید

  • حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین

  • انتقال کالاهای تجاری و مواد غذایی

  • ارسال لوازم خانه و اثاثیه و سایر موارد

شرکت حمل و نقل آنی بار امکان انتقال انواع کالا و محموله ها را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان فراهم می کند و شما می توانید با بهترین کیفیت انتقال کالاها را انجام دهید. برای مشاوره تخصصی با کارشناسان این مجموعه کافیست با شماره پنج رقمی 57669-021 در تماس باشید.

شرکت باربری آنی بار با بزرگترین ناوگان حمل و نقل

اگر قصد ارسال بار به نقاط مختلف را دارید، باید بر اساس میزان وزن، ابعاد و شرایط محموله های شما، خودروی مناسبی مورد استفاده قرار گیرد . همین موضوع باعث می شود که نیاز به خودروهای مختلف باری در شرایط مختلف وجود داشته باشد و آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور در اسرع وقت این نیاز شما را برطرف می کند.

مجموعه آنی بار انواع خودروهایی که در صنعتی حمل و نقل و باربری مورد استفاده قرار میگیرند را در اختیار شما قرار میدهد تا کالاها و محموله های خود را منتقل کنید.

خودروهای باری مجموعه آنی بار به صورت زیر هستند:

  • کامیون (تک / جفت / 911)

  • تریلی (کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن)

  • خاور و ایسوزو (مسقف و روباز)

  • نیسان وانت

این خودروهای باربری بر اساس ابعاد و شرایط محموله های شما باید انتخاب شود و از به همین منظور، بهترین راه، مشاوره با کارشناسان و متخصصان است. برای مشاوره کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

آنی بار شرکت حمل و نقل اثاثیه

یکی از مهمترین ویژگی ها و خدمات آنی بار حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه است که در اسرع وقت و با ارزانترین تعرفه ها انجام میشود. در شرکت حمل و نقل آنی بار، شما عزیزان می توانید اثاثیه و لوازم منزل خود را از تهران و سایر شهرستان ها به هر نقطه ای از کشور ارسال کنید.

برای حمل و نقل اثاثیه از کامیونت های مسقف که بزرگترین سایز موجود در کشور است(6 متری) استفاده میشود و برای امنیت اثاثیه از بیمه نامه کامل نیز استفاده میشود.

خدمات حمل و نقل اثاثیه که توسط آنی بار ارائه میشود با استفاده از از بهترین و حرفه ای ترین کارگران که آموزش های لازم را پشت سر گذاشته اند، انجام میشود.

آیا شرکت حمل و نقل آنی بار از بیمه استفاده می کند؟

بله ، از انجایی که در باربری و حمل و نقل بین شهری و حتی درون شهری احتمال بروز حوادث و خسارات به محموله ها همواره وجود دارد، آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه برای حفاظت از محموله های شما استفاده می کند.

بیمه نامه در زمان بروز هرگونه حادثه ای که منجر به خسارت به محموله شما شود ، خسارات وارده را به صورت کامل به صاحبان بار پرداخت می کند. هر نوع خسارتی که بر اثر عوامل طبیعی و غیر طبیعی به محموله ها وارد شوند، توسط بیمه نامه ایران به صورت کامل و بدون کسری پرداخت خواهد شد.

قدیمی ترین شرکت حمل و نقل فوق سنگین

آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل کشور به صورت تخصصی و همه روزه امکان انتقال محموله های سنگین و فوق سنگین را برای شما عزیزان فراهم می کند.

انتقال محموله های فوق سنگین علاوه بر دانش و در اختیار داشتن ناوگان باربری تخصصی، نیاز به تجربه در انتقال این اقلام نیز دارد. برخی محموله های سنگین و فوق سنگین دارای وزن حدود 100 تن یا چند صد تن هستند و انتقال آنها به تجهیزات و خودروهای خاص نیاز دارد.

انتقال ژنراتور، توربین، دستگاه های خاص صنعتی، انتقال برج خنک کننده و... از خدمات آنی بار است که می توانید با یک تماس تلفنی در اسرع وقت آن را در اختیار داشته باشید.

مشاوره رایگان با شرکت حمل و نقل آنی بار

یکی از بهترین ویژگی های آنی بار در اختیار داشتن بهترین و تخصصی ترین تیم مشاوره در خدمات باربری است. کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت صفر تا صد از لحظه تماس اول شما تا لحظه تحویل محموله ها در مقصد در کنار شما عزیزان هستند.

برای تجربه باربری ارزان با بالاترین ایمنی می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از مشاوره تخصصی کارشناسان بهره مند شوید. علاوه بر این، وبسایت anibar.net نیز انواع اطلاعات در خصوص خدمات حمل و نقل را در اختیار شما قرار میدهد.

 

ارسال نظر