تحول اساسی در تامین برق پایدار شهرک‌های صنعتی فارس

۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ۰۲:۲۶:۵۰
کد خبر: ۲۰۹۱۱۷

با برگزاری جلسه با وزیر نیرو مسائل و مشکلات برق شهرک‌های صنعتی استان فارس بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ شد. در این جلسه که با حضور استاندارفارس، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نماینده مردم جهرم وخفر در مجلس شورای اسلامی و رییس کمسیون عمران مجلس، نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون انرژی مجلس، مدیرعامل توانیر، معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزارشد، وزیر نیرو دستوراتی به منظور رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی استان صادرکرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با اجرایی شدن دستورات وزیر نیرو، شاهد تحولی بزرگ در تامین برق پایدار برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی صنعتی استان خواهیم بود. سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی جامعی از وضعیت موجود برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی و کمبودهای موجود توسط استاندار فارس، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نیز نمایندگان فارس در مجلس ارایه شد افزود: مهندس محرابیان وزیر نیرو در این جلسه بر اهتمام وزارت نیرو برای رفع مشکلات و جبران کمبودهای برق شهرک‌های صنعتی استان تاکید و دستوراتی به منظور اجرای پروژه‌های تامین برق پایدار شهرک‌های صنعتی در راستای تحقق رشد تولید و صادر کرد. سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه بر اساس قانون، تامین برق و آب شهرک‌های صنعتی برعهده وزارت نیرو است گفت:

 به رغم تلاش‌های انجام شده در سال‌های گذشته، یکی از چالش‌های شهرک‌های صنعتی استان برای تحقق رشد تولید و اشتغال، کمبود برق است که این موضوع سبب شده روند سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در تعدادی از شهرک‌ها دچار مشکل شود.

 

ارسال نظر