اهدای جایزه پایداری صنعت روابط عمومی ایران به فولاد مبارکه

۱۴۰۲/۰۳/۲۹ - ۰۲:۵۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۸۶۲۷

بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی (پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار و جایزه ویژه پایداری به محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.  بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران  (https: //madanname.ir/) در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی (پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد و جایزه ویژه پایداری به محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه (https: //madanname.ir/) اهدا شد. جوایز ویژه، (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها 

(https: //madanname.ir/) و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط عمومی در ایران بنیانگذاری شده است که آثار و پروژه‌های مرتبط با روابط عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در دو مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند. در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران، شرکت فولاد مبارکه توانست جایزه ویژه پایداری را دریافت کند و از محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی این شرکت با اهدا تندیس و لوح، تقدیر به عمل آمد. همچنین در این همایش، شرکت فولاد سنگ مبارکه، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، 

(https: //madanname.ir/) شرکت توسعه نیشکر جانبی، شرکت فولاد مبارکه، پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس، انجمن خیریه حضرت ابوالفضل(ع)، بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، بانک شهر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، بانک توسعه تعاون، بانک آینده،  شرکت نفت و گاز آغاجاری، صندوق بازنشستگی، رفاه و پس‌انداز کارکنان صنعت نفت، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت بیمه سینا جزو برگزیدگان بودند.

 

ارسال نظر