بذرپاش در خود چه دید؟

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۲:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۹۵۱۰۹

در شرایطی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی از مجلس رای اعتماد گرفت که طرح برخی اظهارنظرهای نمایندگان مخالف وزارت او، باعث ایجاد حواشی در مجلس است.

به گزارش ایسنا، توانگر با طرح انتقاداتی از معرفی «بذرپاش» گفت: آقای نیکزاد نایب‌رییس مجلس با تجربه و تخصص در حوزه مسکن به دلیل عدم همکاری بانک‌ها در ارایه تسهیلات برای ساخت مسکن پیشنهادات تصدی وزارت راه را نپذیرفت حالا بذرپاش که نه تخصص و نه تجربه دارد چه چیزی در خود دید که این پیشنهاد را پذیرفت؟

در جریان صحبت‌های توانگر تعدادی از نمایندگان مشخصا سید نظام موسوی نماینده تهران با فریادهای بلند به اظهارات توانگر واکنش نشان داد تا جایی که برخی از نمایندگان سعی در آرام کردن او داشته و موسوی را به سمت صندلی‌اش بردند. بعد از اینکه موسوی روی صندلی خود نشست، اردشیر مطهری نماینده گرمسار با فریاد به توانگر اعتراض می‌کرد تا جایی که رییس مجلس از او خواست که نظم جلسه را رعایت کند. بعد از اتمام صحبت‌های توانگر، آزادی خواه او را به سمت صندلی‌اش همراهی کرد اما موسوی نماینده اردبیل با فریادهای بلند به توانگر گفت: این حرف‌هایت برای مجلس بد است و آبروی مجلس و نظام را می‌برد. بعد از توانگر، رضاخواه نماینده تهران به عنوان موافق وزارت «بذرپاش» در پشت تریبون رفت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بسیار متاسفم که از تریبون مجلس برای اغراض شخصی استفاده می‌شود؛ مخالف از سکوت آقای بذرپاش در خصوص اتفاقات اخیر سخن گفت منتها باید گفت آن بولتن نویس‌هایی که مطالب خلاف را به رهبری نسبت داده‌اند به چه میزان به رهبری و نظام ضربه وارد کرده‌اند. شما اگر سکوت کنید قطعا بهتر است.

در زمان طرح این صحبت‌ها، شریفیان نماینده تهران با فریاد از رضاخواه خواست که به جای جواب دادن به توانگر، از بذرپاش دفاع کند.

 

ارسال نظر