تمایل« امیر رضا خادم» برای ترک وزارت ورزش

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۲۱۸
تمایل« امیر رضا خادم» برای ترک وزارت ورزش

امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در نشست خبری اعلام کرد: دیگر تمایلی برای حضور در این پست ندارم و با وزیر ورزش در این زمینه صحبت‌هایی انجام داده‌ام که از حوزه معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش خداحافظی کنم. امیررضا خادم دیروز در نشست خبری که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد درباره علت خداحافظی‌اش از مسئولیت معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: حقیقت این است که حوزه مجلس حوزه خاصی است و به نوعی بعد از کار معدن کار سختی محسوب می‌شود! این حوزه پرحاشیه و پر استرس است و علاقه‌مند هستم که تغییر جایگاه داشته باشم. حال اگر فضایی وجود داشته باشد که بخواهم بروم استقبال خواهم کرد. او افزود: به اندازه کافی در حوزه معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کار کرده‌ام و نیاز است تا یک تازه نفس در این حوزه قرار بگیرد. خادم در پاسخ به این سوال که شایعه شده قصد دارید که به فدراسیون کشتی بروید تصریح کرد: تمایل دارم با افتخار خدمت کنم اما تصورم بر این است افرادی که آمده‌اند با انگیزه دنبال داستان هستند و حضورشان این خلأ را پر می‌کند. این نیست که بگویم دوست ندارم به کشتی بیایم.

   خدا شاهد است بیکارم!

خبر دیگر از کشتی اینکه دارنده مدال طلای آسیا گفت: هر چند نحوه تمرینات خادم به بدن من نمی‌ساخت اما او چند بار به من لطف داشت و هم در کشتی و هم در زندگی شخصی خیلی کمکم کرد.

میثم نصیری درباره آخرین وضعیت خود پس از حضور در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: حریف سرسختی در این رقابت‌ها نداشتم و در مجموع شرایطم بد نبود. زیاد هم خوب نبودم چرا که یک ماه پیش پدر شدم و یک مقدار گرفتاری داشتم و فکرم مشغول بود.  دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که آیا در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی می‌گیرد یا خیر گفت: بله سهمیه مرحله اول را به من داده‌اند و قصد دارم در مرحله نخست کشتی بگیرم. فعلا به اردوی تیم ملی نمی‌روم، کشتی می‌گیرم اگر لیاقت داشته باشم به تیم ملی می‌رسم. او  در ادامه با قدردانی از زحمات رسول خادم طی سال‌های گذشته گفت: جا دارد واقعا از خادم تشکر کنم، او نه تنها در زمینه کشتی برایم زحمت زیادی کشید بلکه در زندگی شخصی‌ام نیز چند بار به من لطف داشت. خداوکیلی آقا رسول ۲، ۳ مرتبه به من کمک کرد و همیشه به اتاقش می‌رفتم و صحبت می‌کردیم و او هم همیشه جویای کار و وضعیتم بود. حتی خادم خیلی پیگیر استخدامم شد هر چند که بعد از ۵ سال هنوز هیچ کاری انجام نداده‌اند.به محمدی هم برای سرمربیگری تیم ملی تبریک می‌گویم. آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران درباره علت واقعی ترک اردوی تیم ملی در زمان سرمربیگری خادم و اینکه آیا مشکلی با اعضای کادر فنی پیدا کرده بود یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا.خدا شاهد است هیچ مشکلی با هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی نداشتم و هنوز هم با هم خیلی رفیقیم.فقط تمرینات خادم به بدن و روحیه من نمی خورد و تحت فشار بودم. نصیری با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به لحاظ مالی خیلی اذیت شده است، گفت: باز خدا پدرشان را بیامرزد که توانستم در لیگ و باشگاه‌های جهان درآمدی داشته باشم. حدود ۱۳۰ میلیون تومان در کل گرفتم که حدود نصفش برای بدهی‌هایم می‌رود و قصد دارم با باقی آن نیز به همراه دوستم مغازه‌ای بزنیم و انشاءالله کاسبی راه بیندازیم تا از این وضعیت نجات پیدا کنم. خدا شاهد است بیکارم و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارم، اگر این لیگ هم نبود معلوم نبود چکار می‌خواستم بکنم! او درباره سرانجام استخدامش گفت: ۵ سال است قول می‌دهند اما فایده‌ای نداشته است. امیدوارم مسئولان به وعده هایشان عمل کنند تا ما هم بعد از چند سال زحمت بتوانیم از پس مخارج زندگی‌مان بربیاییم. جا دارد از پدر و مادر و همسرم که زحمات زیادی برایم کشیدند تشکر کنم.

 

ارسال نظر