اخبار

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۹۴

تابستان امسال با «اپرو» تحت نظارت بانک گردشگری

سامانه آنلاین خدمات گردشگری (اپرو) در تابستان امسال با ارائه خدمات سفر و نیز ارائه پشتیبانی 24 ساعته، امکان سفر راحت و ارزان را با ساده‌ترین شرایط برای تمام گردشگران فراهم می‌کند.

اپرو در حال حاضر امکان دریافت تمام خدمات ویژه سفر به شکل متمرکز را در تمام ساعات شبانه‌روز فراهم می‌کند و از طریق آن می‌توان امکاناتی چون خرید بلیت پروازهای داخلی و خارجی و اتوبوس، رزرو هتل در هر نقطه از جهان را به شکل متمرکز در اختیار داشت.

در فاز بعدی این سامانه امکان تهیه آنلاین بلیت قطار، خدمات بیمه مسافرتی، مدیریت تورهای گردشگری داخلی و خارجی و پرداخت عوارض خروج و همچنین دریافت اطلاعات و مشاوره سفر هم از این طریق ممکن خواهد شد.

گفتنی است، اپرو که تحت نظارت بانک گردشگری فعالیت می‌کند، به گردشگرانی که تابستان امسال با استفاده از خدمات این سامانه اقدام به سفر کنند جوایز نفیس و متنوعی اختصاص خواهد داد و علاوه بر آن به زودی به مشتریان خود تسهیلات ویژه‌یی در زمینه سفر ارائه خواهد کرد.

افتتاح 4طرح با تامین مالی بانک صنعت و معدن در بوشهر

افتتاح 4طرح با تامین مالی بانک صنعت و معدن 390 شغل مستقیم در استان بوشهر ایجاد کرد.

 با افتتاح 4 طرح صنعتی در استان بوشهر که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده‌اند 390شغل مستقیم در این استان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، طرح‌های پتروشیمی کاویان تولید‌کننده الفین و نوین چاپ آریانا تولید‌کننده انواع جعبه‌های رنگی، حمل و نقل دریایی ساحل فرود جنوب، سازنده کشتی و سازه‌های دریایی و کشت و صنعت پریشان نخل بوشهر عرضه‌کننده محصولات خرمایی شرکت‌هایی هستند که با 400 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 26میلیارد تومان تسهیلات ریالی بانک صنعت و معدن در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده‌اند.

«همتی» رییس بیمه اتکایی آسیا شد

روز جمعه در چهلمین جلسه شورای عالی بیمه اتکایی آسیایی در بانکوک پایتخت تایلند، عبدالناصر همتی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اتفاق آرای نمایندگان کشورهای عضو مجددا برای یک دوره دو ساله دیگر به ریاست شورا و ریاست هیات‌مدیره شرکت و کمیسر بیمه فیلیپین(مقام ناظر بیمه فیلیپین) به عنوان نایب‌رییس این شرکت انتخاب شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، شرکت بیمه اتکایی آسیایی با عضویت 10کشور آسیایی چین، ایران، تایلند، فیلیپین، افغانستان، بوتان، هند، سریلانکا، کره جنوبی و بنگلادش تحت نظر«اسکاپ» در سال ۱۹۷۹ شکل گرفت و درحال حاضر علاوه بر دولت‌های عضو، شرکت‌های خصوصی از کشورهای عضو اسکاپ نیز به عنوان سهامدار به شرکت پیوسته‌اند. در حاشیه جلسات اخیر این شرکت در بانکوک، همتی با برخی از روسای بیمه کشورهای عضو جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

ارسال نظر