گروه توسعه صنایع بهشهر و گرداندن چرخ‌های تولید کشور

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۹۲۹
گروه توسعه صنایع بهشهر  و گرداندن چرخ‌های تولید کشور

اعتماد|

یکی از ظرفیت‌های مهم شرکت‌های پخش، برنامه‌ریزی‌هایی است که در راستای فروش برخط و آنلاین در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار می‌دهند. این ضرورت بعد از بروز پاندومی کرونا و محدودیت‌هایی که پیرامون حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها و محیط‌های کاری ایجاد شده اهمیت و برجستگی بیشتری پیدا کرده است. شرکت به‌پخش یکی از برندهای مهم اقتصادی کشور است که همواره تلاش کرده از طریق به‌روزآوری ساختار ارتباطی نوین و ایجاد فروشگاه اینترنتی به مطالبات مشتریان در بخش‌های گوناگون پاسخ دهد. بر این اساس فروشگاه اینترنتی صرفه مارکت و خطوط بسته‌بندی شکر، چای و حبوبات به‌پخش افتتاح شد. فروشگاه اینترنتی صرفه مارکت و خطوط بسته‌بندی شکر، چای و حبوبات، طی مراسمی با حضور مدیرکل حراست بانک ملی ایران، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونین و تنی چند از مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر در محل انبارهای شرکت به‌پخش در تهران افتتاح شد.

  افزایش ظرفیت‌های فروش برخط و اینترنتی

در این مراسم، امیرتقی خان تجریشی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به ارایه موضوعاتی درخصوص عملکرد به‌پخش پرداخت و گفت: سبد محصولات «به‌پخش» شامل بیش از ۵۰ برند غذایی، محصولات بهداشتی و دارویی است که از جمله آنها می‌توان به محصولات گروه توسعه صنایع بهشهر اعم از محصولات شرکت‌های: پاکسان، گلتاش، ساینا، مارگارین و بهپاک اشاره کرد. خوشحالیم که امروز «به‌پخش» خدمات و محصولات خود را توسعه داده است.

او افزود: همان‌طور که شرکت‌های تولید‌کننده مواد‌غذایی و بهداشتی نقش اساسی در تامین امنیت غذایی و سلامتی آحاد مردم دارد، نقش شرکت‌های پخش و توزیع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. باید توجه داشت که هر مقدار شرکت‌های تولیدی تلاش نمایند تا محصول با کیفیت و قیمت مناسب تولید شود، اما اگر توزیع مناسب صورت نگیرد می‌تواند منجر به زیان یا حتی بحران شود. به خصوص در زمانی که کشور تحت شدید‌ترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است و دشمنان به هر نحو و بهانه‌ای سعی در خدشه‌دار کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.تجریشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه «به‌پخش» توانسته در زنجیره ارزش هلدینگ توسعه صنایع بهشهر نقش بسزایی را ایفا کرده و فاصله بین کارخانه و مصرف‌کننده نهایی را کوتاه نماید.

مدیرعامل گروه توسعه ملی با بیان اینکه این شرکت علاوه بر اینکه توانسته با خدمات خود برای برندهای تولیدی گروه توسعه ملی خلق ارزش نماید، گفت: به‌پخش توانسته گستره فعالیت خود را به سایر برندهای ایرانی گسترش دهد و ما امروز خوشحالیم که «به‌پخش» و شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر در سال جهش تولید در چرخش چرخ‌های تولید نقش بسزایی داشته‌اند و سهم مهمی در خدمت به مردم عزیز به خود اختصاص دهند. امیدواریم که راه‌اندازی برند «صرفه مارکت»، بتواند با استفاده از ظرفیت بازار فروش آنلاین، به موفقیت‌های روزافزون این گروه کمک کند.

  به‌پخش با در اختیار داشتن مدیران و پرسنل خلاق و جهادی خوش می‌درخشد

مجید محسنی مجد، مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر نیز طی سخنانی گفت: بنده به واسطه اینکه مدتی توفیق خدمت در شرکت به‌پخش را داشتم، از نزدیک شاهد زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان بوده‌ام و امروز به‌پخش با مدیریت آقای پورمحمدی و با همت پرسنل و مدیران خلاق و جهادی خود توانسته اقدامات ارزشمندی را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در یک سال اخیر همه‌ ما شاهد بودیم، کلیه‌ کسب و کارها با شیوع ویروس کرونا دچار تغییرات بسیاری شدند یا اینکه از بین رفتند اما به‌پخش امروز با عبور از مشکلات و تلاش و مبارزه مداوم برای رفع کامل آنها، توانسته در شرایط فعلی کشور و با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا خوش بدرخشد و دو طرحی که امروز قرار هست رسما آغاز به کار کند حاصل این تلاش و کوشش است.محسنی‌مجد یادآور شد: موفقیت به‌پخش نتیجه روزها و ساعت‌ها تلاش کارگرانی است که در خطوط تولید فعالیت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند که به نحو احسن کالاهای مورد نیاز مردم را در سراسر کشور به صورت عادلانه توزیع کنند.گفتنی است در پایان مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر به پاس عملکرد موثر و مثبت شرکت به‌پخش در طول سال مالی گذشته که موجب بر جای گذاشتن رکورد فروش و رشد فروش شرکت‌های تابعه شد لوح تقدیری به مدیرعامل این شرکت اهدا کرد.

 

ارسال نظر