کاهش ۱۰ درصدی سفرهای خارجی

۱۴۰۲/۰۱/۳۰ - ۰۳:۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۶۴۱

طبق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروازهای بین‌المللی در اسفندماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه ۱۴۰۰ در اعزام و پذیرش مسافر ۱۰ درصد کاهش داشته است. به گزارش ایسنا، براساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد کاهش، در اعزام و پذیرش مسافر یک درصد افزایش داشته و در ارسال و پذیرش بار و پست بدون تغییر بوده است.

پروازهای داخلی نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد کاهش، در اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست دو درصد افزایش داشته است. پروازهای بین‌المللی نیز در نشست و برخاست ۱ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۱۰ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۴ درصد کاهش داشته است. کل پروازهای فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در اسفند نسبت به بهمن ۱۴۰۱ در نشست و برخاست دو درصد افزایش یافته، در اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییر مانده و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است.

پروازهای داخلی نیز در این بازه زمانی در نشست و برخاست دو درصد افزایش یافته، در اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییر مانده و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است. پروازهای بین‌المللی نیز در نشست و برخاست دو درصد، در اعزام و پذیرش مسافر یک درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است.

 

ارسال نظر