خبر ویژه

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۲۳۷۴

اولین و مجهزترین سینمای غرب اصفهان افتتاح شد

همزمان با برگزاری سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان مجهزترین و اولین سینمای غرب اصفهان به صورت رسمی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.  به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در مراسم افتتاحیه سینما مهتاب منطقه 11 که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در قالب برنامه‌های افتتاحیه‌های هفتگی طرح‌های خدماتی عمرانی شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری منطقه 11 شهر اصفهان با تلاش خود، بخش خصوصی و سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان فضایی ایجاد کرد که امروز در این منطقه شاهد افتتاح سینما هستیم و این گام بزرگی در حوزه فرهنگی است.

تخصیص 500   میلیون تومان  به کودکان مناطق کمتربرخوردار اصفهان

شهردار اصفهان در برنامه تلویزیونی هشت بهشت گفت: قرار گذاشتیم تا با کاهش هزینه‌ها در جشنواره فیلم کودک و نوجوان که به حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌ است امکاناتی را برای کودکان مناطق کم برخوردار تهیه کنیم تا آنها نیز بتوانند از فرصت‌هایی که وجود دارد، استفاده کنند.  به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه هشت بهشت اظهار کرد: در بستر جدید امسال جشنواره، همه کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار جشنواره را ببینند که این امر در کنار بیان مشکلات حوزه کودکان، شادی و نشاط خانوادگی را تقویت می‌کند. همچنین تعاملات فرهنگی بین شهرهای ایران و جهان را تقویت می‌کند. اثر دیگر این جشنواره، این است که سینما به عنوان یک ابزار برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و هنری مردم بیان دغدغه می‌کند. برای برگزاری این جشنواره تمام تلاشمان را کردیم و خوشبختانه این اتفاق بسیار خوب رقم خورد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 1000 داور کودک و نوجوان فیلم‌ها را داوری می‌کنند که این اتفاق خلاقیت و نوآوری آنها را به دنبال دارد.  نوروزی در ادامه به طرح هم‌پیوندی با شهر بنت اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های جنبی جشنواره امسال، برخی از هنرمندان اصفهانی را به این شهر فرستادیم و در این شهر برنامه‌های شاد برای کودکان اجرا می‌شود. 

 

ارسال نظر