تکذیب اظهارات عبده تبریزی از سوی شرکت عمران پردیس

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۵۴۸

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به اظهارات عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه ۷۰درصد واحدهای مسکن مهر این شهر در دادگاه است واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، حسین عبده‌تبریزی گفته بود: دولت با آنکه اصلا اعتقادی به مسکن مهر نداشت اما یک میلیون و 350 واحد را به اتمام رسانده است، فقط مسکن مهر پردیس باقی‌ماند که 70درصد مسکن مهر این شهر در دادگاه است. این در حالی است که شرکت عمران پردیس به این اظهارات واکنش نشان داده و بر پاسخگویی به مطالبات بحق مالکان محترم مسکن مهر تاکید کرده است. سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: از نظر شرکت عمران شهر جدید پردیس کسانی که به عنوان متقاضی مسکن مهر در پردیس ثبت‌نام کرده‌اند، اکثر قریب به اتفاق افراد محقی بوده‌اند که شرایط دریافت واحد مسکن مهر را احراز کرده‌اند. او ادامه داد: شرکت عمران مانند گذشته حق کامل را به متقاضیان می‌دهد و بر این باور است که باید حقوق آنها را به صورت کامل که همانا تحویل واحدها و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی است، انجام دهیم. او افزود: متاسفانه تاخیرهایی در واگذاری واحدهای مسکن مهر وجود داشته که خود متقاضیان به خوبی دلایل آن را می‌دانند و روزانه پیگیر مسائل و رفع این مشکلات هستند.

غفوری با تاکید بر اینکه قطعا این‌گونه نبوده که بخش عمده‌یی از مسکن مهر پردیس مشکل حقوقی داشته و مسائل آن در دادگاه باشد، تصریح کرد:

در واقع بخشی از مشکلات حقوقی مربوط به عدم رفع معارضان ملکی در ابتدای پروژه به‌خصوص در قسمت شرقی فاز 8 و تا حدودی هم در فاز 5 و 9 جدید است و بخشی هم که به عدم انجام تعهدات پیمانکاران کم‌کار برمی‌گردد.

 

ارسال نظر