تعمیر کفش جایگزین خرید کفش شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۵۹۳
تعمیر کفش جایگزین خرید کفش شد

نایب‌رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش‌فروشان کرج از افزایش تعمیرات کفش خبر داده و گفته مشکلات اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مردم به جای خرید کفش به تعمیر آن رو بیاورند.

به گزارش ایلنا، ولی‌اله ادیبی نسب، نایب‌رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش‌فروشان کرج، از کاهش فروش در صنعت کفش خبر داد و گفت: با وجود برخی مشکلات در تولید و فروش،‌ تولیدکنندگان همچنان با قوت به تولید مشغول هستند.

وی کاهش خرید را ناشی از تورم در کشور دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده میزان تقاضا برای خرید کفش کاهش پیدا کند.

وی از افزایش تعمیرات کفش خبر داد و گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مردم به جای خرید رو به تعمیر کفش بیاورند.

وی با اشاره به عدم واردات کفش ‌گفت: به دلیل جلوگیری از واردت کالاهای چینی،‌ تولیدکنندگان داخلی سعی کردند کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

نایب‌رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش فروشان کرج معتقد است: کفش‌های دست دوز چرم ایران قابل رقابت با کشورهای معتبر در این صنعت است به شرط آنکه از این صنعت حمایت شود.

ادیبی نسب تاکید کرد: باید از کشورهای خارجی تکنولوژی صنعت کفش وارد شود نه خود کفش!

وی اظهار کرد: ماشین‌آلات صنعت کفش به روز نیست و برای واردات آن با مشکلات بسیاری همراه هستیم و نوسانات نرخ ارز باعث شده ماشین‌آلات با قیمت بالا به فروش برسد. دولت باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کند.

 

ارسال نظر