ویژه

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۲:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۸۷۴۹۰
ویژه

نشست مشترک مدیران زنجیره خودروسازی در افق 1401

فعالان زنجیره خودروسازی در راستای هماهنگی، همفکری و همچنین برنامه‌ریزی و اصلاحات سال 1401 گرد هم می‌آیند. امیرحسین جلالی نایب رییس انجمن قطعه‌سازان تهران و دبیر همایش « زنجیره خودروسازی در افق 1401 » با اعلام این خبر اعلام کرد: ورود مقام معظم رهبری به بحث کیفیت خودرو و همچنین بازدید ریاست‌جمهوری از شرکت ایران خودرو در هفته گذشته حاکی از آن است که فعالیت این زنجیره نیازمند بازنگری و اصلاحات است.  دبیر همایش « زنجیره خودروسازی در افق 1401 »   گفت: در همین راستا با برنامه‌ریزی صورت گرفته؛ مدیران بلندپایه خودروسازی، مقامات وزارت صمت و سایر سازمان‌ها و همینطور نهادهای مرتبط با زنجیره خودروسازی در کنار مدیران شرکت‌های قطعه سازی در این همایش به همفکری خواهند پرداخت. نایب رییس انجمن قطعه‌سازان تهران اظهارکرد: راهکارها و برنامه‌ریزی در راستای افزایش تیراژ، چشم‌انداز فعالیت زنجیره در سال آینده، اصلاح سبد محصولات تولیدی و راهکارهای ارتقای کیفیت از جمله محورهای این همایش خواهد بود. لازم به ذکر است که همایش زنجیره خودروسازی در افق 1401 یکشنبه 15 اسفند ماه در هتل المپیک تهران توسط انجمن همگن قطعه‌سازان و انجمن قطعه‌سازان تهران برگزار می‌شود.

اتمام فروش مرحله اول آنلاین کشنده امپاورBD500 

با استقبال مشتریان بهمن

شرکت بهمن دیزل ضمن تشکر از استقبال مشتریان محترم در طرح فروش آنلاین کشنده امپاور، پایان ثبت نام این دوره را اعلام کرد. اولین فروش امپاور به گونه‌ای برگزار شد که متقاضیان خودروهای تجاری ارزش کیفیت در کنار قیمت رقابتی و منطقی را برای این کشنده مدرن و پرقدرت ارج نهادند. این دستاورد بزرگ در حوزه خودروهای تجاری برای بهمن دیزل انگیزه بیشتری ایجاد نمود تا با قدرت به تولید بیشتر برای رفع نیاز کشور و نیز انتخاب محصولات به روز ادامه دهد. علیرغم مشکلات اولیه به دلیل بروز اختلال در شبکه اینترنت، طرح فروش به خوبی به پایان رسید. شرکت بهمن دیزل ضمن پوزش از مشتریان متعددی که قادر به خرید در این مرحله نشدند،اعلام کرد: مرحله بعدی فروش متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌گردد.

همیاران طبیعت به پیشواز جشن درختکاری رفتند

امروز در هوایی نسبتا سرد و آلوده به گردوغبار همیاران طبیعت به استقبال هفته منابع طبیعی رفتند، استقبالی عاشقانه که زن ومرد پیر وجوان را به پارک جنگلی چشمه سفید کرمانشاه کشانده بود، کودکان هم بودند تا درس زندگی را بیاموزند بدانند تا چه اندازه به طبیعت و درخت به عنوان خلقت حیات‌بخش خداوند وابسته هستند. در این مراسم انجمن مهرگان حضوری چشمگیر را از خود به نمایش گذاشت، دبیرخانه تشکل‌ها، همیاران طبیعت والبته متولیان عرصه‌های طبیعی یعنی جنگلبانان اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان وشهرستان کرمانشاه هم از ابتدای صبح با دوستداران طبیعت همراه بودند، در این مراسم مهندس کولانی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ابتدا حلول ماه شعبان و خجسته میلاد امام حسین (ع) وآغاز هفته منابع طبیعی را به دوستداران طبیعت تبریک گفت وی تشکر ویژه‌ای از زحمات مهندس کولیوند داشت که خود وهمراهانش نهال تولید می‌کنند، با مشارکت تشکل‌ها وعامه مردم کشت کرده وحفظ می‌کنند، وی این اقدام را ارزشمند و از آن به عنوان هدف امروز سازمان منابع طبیعی نام برد که بر اصل مشارکت مردم تاکید دارد.

بهسازی ۴۵۵ کیلومتر شیب شیروانی در جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۴۵۵ کیلومتر شیب شیروانی در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی در محورهای این استان تعمیر و بهسازی شد.  «مهرداد جهانی» افزود: ۲۳۰ کیلومتر شیب شیروانی (شانه خاکی) امسال در جاده‌های استان مرکزی ایجاد و ۲۲۵ کیلومتر در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های این استان به بهره‌برداری رسید. وی ادامه داد: ۳۲ نقطه پرحادثه جاده‌های استان مرکزی امسال اصلاح و ۱۶ تقاطع راه‌های روستایی به راه اصلی اصلاح و ایمن‌سازی شده‌ است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۹۶ کیلومتر شیار لرزاننده امسال در راستای افزایش ایمنی جاده‌های استان ایجاد و ۵۴۰ تابلو اطلاعاتی تعمیر شد. جهانی گفت: ۶۵۵ مورد رفع حریم راه‌های استان مرکزی نیز انجام شده‌ است. وی ادامه داد: بهره‌برداری از ۲ تقاطع غیر همسطح شامل بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهرک پرندک شهرستان زرندیه و نادر آباد شهرستان آشتیان نیز امسال آغاز شد. 

 

ارسال نظر