ویژه

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۶۸۳

مسوول روابط عمومی منطقه ساری: 

اقامه نماز منطقه ساری حائز رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی شد

مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: منطقه ساری با ارایه عملکرد در سامانه سجاده (سیستم یک پارچه بررسی عملکرد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی) حائز رتبه برتر استان مازندران شد . عباس خلیل پور مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیان کرد: بر اساس گزارشات و مستندات ارسالی در سامانه سجاده میزان پیشرفت برنامه‌ها و فعالیتهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی از سوی ستاد اقامه نماز استانداری مازندران مورد بررسی قرار می‌گیرد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در بین دستگاه‌های اجرایی استاد حائز رتبه برتر شد . وی افزود: ستاد اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با امتیاز 796 و با نمره توصیفی عالی در بین دستگاه‌های اجرایی سطح مازندران رتبه برتر را از آن خود کرد.

تسریع در طرح‌های گازرسانی مازندران نیازمند همراهی

مردم و مسوولان است

سرپرست شرکت گاز مازندران از همکاری و تعامل مردم و مسوولان استان به عنوان عاملی اثرگذار در اجرای طرح‌ها یاد کرد و گفت: گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و ارزان، یکی از حوزه‌های دارای اولویت و تاثیرگذار در توسعه است. «مقدم بیگلریان» در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شرق استان که با حضور نماینده مردم شریف بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش‌های بسیاری در جهت افزایش شبکه‌های گازرسانی انجام شد که ماحصل آن بهره‌مندی 9/99 درصدی جمعیت شهری و 95 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی است. وی با بیان اینکه گازرسانی یکی از خدمات مهم دولت است و در شرق مازندران نیز بیش از ۱۵۱ روستای کوهستانی در دستور کار گازرسانی قرار دارد که تاکنون به 91 روستا گازرسانی شده است، ادامه داد: با وجود مشکلات و موانع موجود طرح‌های گازرسانی پیشرفت قابل قبولی دارد، لکن به منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌های باقیمانده نیازمند همکاری تمامی مسوولان و مردم هستیم.

شهردار اصفهان: 

ورود 45 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: طبق جدول برنامه‌ریزی بیش از 70 پروژه شهری با مجموع اعتبار 20 هزار میلیارد ریال در فاصله عید قربان تا غدیر از سوی شهرداری اصفهان افتتاح می‌شود.  به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک عید قربان و عید غدیر خم اظهار کرد: در این روزها به ویژه در عید غدیر پروژه‌های بزرگی به همت مناطق پانزده گانه، سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری اصفهان بهره‌برداری می‌شود. وی ادامه داد: طبق جدول برنامه‌ریزی بیش از 70 پروژه شهری با مجموع اعتبار 20 هزار میلیارد ریال در این روزها افتتاح می‌شود. این مبلغ جدا از پروژه بزرگ سالن اجلاس بین‌المللی اصفهان است.  شهردار اصفهان تصریح کرد: مجددا 45 دستگاه اتوبوس جدید شهری به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان افزوده می‌شود که 20 دستگاه از شرکت اسکانیا و 25 دستگاه از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری شده است؛ این کار یک اقدام تکمیلی است که به دنبال خرید و بازسازی برای توسعه و بهبود ناوگان اتوبوسرانی اصفهان انجام شده است.

 

ارسال نظر