حضور 30 هزار داوطلب در آزمون استخدامی فولاد مبارکه

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۶۱۹

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور بیش از ۳۰ هزار داوطلب در دو مقطع دیپلم (برای مشاغل اپراتوری) و لیسانس (برای مشاغل کارشناسی) در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، در محل دانشگاه اصفهان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های لازم با همکاری ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان و پشتیبانی حدود هزار نفر برگزار شد.در جریان برگزاری این آزمون، مدیرعامل فولاد مبارکه، جمعی از معاونان و مدیران این شرکت و رییس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان در خصوص برگزاری این آزمون چنین گفتند: مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه: نیروی انسانی متعهد و متخصص رکن اساسی انجام ماموریت‌های سازمان است .شرکت فولاد مبارکه در این سال‌ها برای رعایت عدالت و انتخاب بهترین‌ها، کارکنان خود را از طریق آزمون ورودی برمی‌گزیند و برای اینکه این آزمون به لحاظ کمّی و کیفی از سطح علمی قابل قبولی برخوردار باشد، آن را توسط یکی از مراکز دانشگاهی طراحی و برگزار می‌کند.به همین منظور با توجه به اینکه دانشگاه اصفهان به عنوان برگزارکننده این آزمون از تجربه و دانش کافی در این زمینه برخوردار است، تهیه سوالات، برگزاری آزمون، حفاظت و امنیت سوال‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این دانشگاه واگذار شد. امیدواریم از بین داوطلبان بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در فولاد مبارکه در خدمت آنها باشیم. توجه به مسائل معیشتی کارکنان از مهم‌ترین مباحثی است که همواره در نظر گرفته شده است؛ چراکه این موضوع در افزایش انگیزه و آسودگی خاطر آنها و در نتیجه در افزایش بهره‌وری سازمان تأثیر بسزایی دارد. همواره بر این موضوع تأکید داشته‌ایم که از میان 9 معاونت فولاد مبارکه، مهم‌ترین آنها معاونت نیروی انسانی است. اگر این معاونت کار خود را صحیح و کامل انجام دهد، سایر معاونت‌ها و قسمت‌ها نیز می‌توانند در بستری آرام و کارآمد وظایف خود را انجام دهند.

عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازمان‌دهی شرکت فولاد مبارکه گفت: فرایند استخدام و جذب نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین فرایندهای توسعه منابع انسانی در سازمان‌هاست.

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه در ۳۲ رشته برگزار شد تا از میان ۳۰ هزار و ۱۳۶ داوطلب، ۵۲۷ نفر از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (برای سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روان‌شناختی) و گزینش، جذب شرکت فولاد مبارکه شوند.

 

ارسال نظر