چه خبر از کدال

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۰۴:۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۰۷۲۹۲

اکوایران| شرکت ایران خودرو در خصوص نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تامین ارز شفاف‌سازی کرد. شرکت ایران خودرو در خصوص نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تامین ارز شفاف‌سازی کرد. این شرکت از پیگیری جهت تامین ارز از مبادی قانونی خبر داد. همچنین افزود تولید شرکت طبق برنامه پیش بینی شده در حال انجام است و آمار تولید اردیبهشت ماه که افزایش 42 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد بیانگر این موضوع است.

شرکت گروه مپنا از قرارداد تاسیس نیروگاه تولید برق بهاباد خبر داد که مبلغ قرارداد 4 هزار و 475 میلیارد تومان است. شرکت بهساز کاشانه تهران «ثبهساز» اعلام کرد پس از برگزاری مناقصه مشارکت در ساخت پروژه نورافشار، شریک پروژه انتخاب شده است. آورده شریک به مبلغ 50 میلیارد تومان است و در مجموع میزان کل سرمایه‌گذاری به مبلغ 200 میلیارد تومان است. با توجه به نوع مزایده که مشارکت درساخت می‌باشد پس از اتمام پروژه و فروش آن بهای تمام شده و درآمد حاصل از فروش و میزان سود حاصل از فروش مشخص خواهد شد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان به سوالات کنفرانس اطلاع‌رسانی پاسخ داد. این شرکت عنوان کرد؛ در صورتی که برنامه افزایش سرمایه داشته باشد به اطلاع سهامداران خواهد رساند. همچنین در حال حاضر تولید انواع پنیر شرکت در ماه 2 تن بوده و برنامه افزایش تولید تا 30 تن در ماه نیز در نظر دارد. شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق درمنطقه زنجان و قزوین در رابطه با انتشار شایعات در فضای مجازی مبنی بر تصمیم شرکت به عضویت در هیات‌مدیره برخی از شرکت‌های بازار سرمایه بیان کرد: بخشی از پرتفوی سرمایه‌گذاری این شرکت مربوط به خرید و فروش سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس است که در این راستا و در صورت لزوم در مجامع شرکت‌هایی که سهامدار بورده شرکت خواهند کرد.

شرکت تولید محور خودرو «خمحور» اظهار داشت: با توجه به افزایش مواد تشکیل‌دهنده محصولات مانند نرخ فولاد آلیاژِ و قطعات ریخته‌گری و سایر هزینه‌ها شامل افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر بهای تمام شده، مبلغ فروش محصولات گروه محور که با توافق طرفین امضا شده است افزایش نرخ محصولات به صورت پلکانی و در هر 6 ماه مقرر شد. شرکت گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم از آگهی فروش شرکت ورشکسته آلومینیوم پارس خبر داد. همچنین شرکت صنایع سرام آرا از بهره‌برداری پروژه تولید کاشی تک پخت خبر داده است.

شرکت توسعه و عمران شهرستان نایین با نماد خعمرا اعلام کرد؛ ماشین آلات و تجهیزات ماشین کاری از گمرک ترخیص و به شرکت انتقال یافت که آماده نصب و راه‌اندازی است و بر کمیت و کیفیت تولیدات تاثیرگذار است. شرکت مبین وان کیش از معامله با سهامدار و همگروه خود، شرکت ستارگان نوآوری داوین خبر داد . در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای ختراک، سفید، تکنار و ورنا سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند. اما شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس با نماد تپسی مجوز افزایش سرمایه 144 از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به تصویب رسانده است.

 

ارسال نظر