توضیحات آل‌اسحاق درباره حواشی‌ حضورش در انتخابات

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۰۵۴۳

حذف یحیی آل اسحاق از فهرست «ائتلاف برای فردا» و حواشی به وجود آمده پیرامون انتخابات اتاق بازرگانی موجب صدرو بیانیه‌ای از سوی او شد. یحیی آل اسحاق در بیانیه‌ای با تاکید بر «اولویت قراردادن مصالح کشور و ایجاد فضای لازم برای فعالیت‌های بخش خصوصی با هماهنگی لازم و دوری از تفرقه» درباره حواشی به وجود آمده در انتخابات اتاق بازرگانی نوشت: «برای انتخابات اتاق از هیچ تشکل و گروهی تقاضا نکردم نام اینجانب را در لیست خود قرار دهد یا از لیست خود حذف کند».

متن کامل این بیانیه به این شرح است: مردم عزیز و گرامی به ویژه فعالین محترم اقتصادی، با توجه به موضوعات و مطالب مطرح شده در رابطه با حضور اینجانب در انتخابات اتاق بازرگانی همانطور که مستحضر هستید کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط ویژه و خاصی است و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود به گونه‌ای است که برهمه لازم است با همدلی و وحدت و زمینه‌سازی اعتماد لازم، تلاش کنیم بهترین نتیجه حاصل شود. اتاق‌های بازرگانی با توجه به ظرفیت و تجربه و توانایی‌های خود می‌توانند در این مهم به شرط اینکه به اقتضائات توجه کرده، با دوری از تفرقه و با هماهنگی نقش لازم را داشته باشند.

به نظرم رسید اینجانب هم در این رابطه وظیفه‌ای دارم که باید به آن عمل کنم. لذا برای انتخابات اتاق اعلام حضور کردم. و لیکن از هیچ تشکل و گروهی تقاضا نکردم که نام اینجانب را در لیست خود قرار دهد یا از لیست خود حذف کند. تعدادی از تشکل‌ها نام اینجانب را با تشخیص خود در لیست خود قرار داده یا تغییر دادند که مربوط به خودشان است. آنچه به نظرم امروز ضروری است و باید در اولویت قرار گیرد مصالح کشور و زمینه‌سازی اعتماد وایجاد فضای لازم برای فعالیت‌های بخش خصوصی و بالا بردن توان تولید و اقتصاد کشور و مقابله با تهدیدهایی است که برای کشور ایجاد شده است.

 

ارسال نظر