چه خبر از رجیستری آیفون ۱۴؟

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۵۶۳۴
چه خبر از رجیستری آیفون ۱۴؟

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره رجیستری آیفون ۱۴ گفت: دنبال راهکار هستند تا مشکل مردم حل شود و کسانی که به صورت مسافری موبایل آورده‌اند، مشکلی برایشان پیش نیاید.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا رمضان، رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل، درباره آخرین تصمیم‌ها درباره رجیستری آیفون ۱۴ گفت: سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که اگر تا امروز برنامه‌ای داشته باشیم، فقط برای گوشی‌های مسافری است، چون به صورت مسافری وارد شده و حق گمرکی هم حتی از آنها نگرفته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر برای اینکه مشکلی برای مردم به وجود نیاید، گفتند از این گوشی استفاده کنند تا راهکار پیدا شود. وگرنه به صورت تجاری هیچ کسی اجازه واردات ندارد.

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی در پاسخ به این پرسش که تاکنون تصمیمی برای رفع محدودیت واردات آیفون ۱۴ گرفته نشده؟ عنوان کرد: دنبال راهکار هستند تا مشکل مردم حل شود و کسانی که به صورت مسافری موبایل آورده‌اند، مشکلی برایشان پیش نیاید.

رمضان در پاسخ به این پرسش که آیا از ابتدای امسال کاهش تقاضا در بازار موبایل داشته‌ایم هم گفت: کاهش خرید در بازار موبایل نداشته‌ایم و بازار روال عادی خود را می‌گذراند. شما نگاه کنید، آیفون ۱۴ که نیامد، آیفون۱۳ را که دولت اجازه داده، مردم می‌خرند.

 

ارسال نظر