تالار بزرگ کرمان سرانجام تکمیل می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۰۱۷
تالار بزرگ کرمان سرانجام تکمیل می‌شود

تالار بزرگ کرمان با زیربنای 14 هزار و 500 متر مربع که ساخت آن منطبق با فضای سنتی شهر کرمان است پیش از این قرار بود تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری برسد! که همچنان روند ساخت این پروژه ادامه دارد. پیش ازاین نیز در شهر کرمان پروژه ساخت پل تنها یک کیلومتری سیدی (شهید بهشتی شهر کرمان) نیز بیش از هفت سال به طول انجامیده بود.

براساس این گزارش، محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز پیش از این با انتقاد از روند کند اجرای پروژه‌ها در شهر کرمان با بیان اینکه مشارکت مردم، ضامن موفقیت در پروژه‌های شهری است، گفت: طولانی شدن پروژه‌ها بیش از مدت تعیین شده را ناشی از ناکارآمدی سیستم و اشکال در مدیریت پروژه‌ها می‌دانم.

محمدرضا علیزاده درباره آخرین وضعیت ساخت تالار مرکزی شهر کرمان به ایسنا گفت: در حال حاضر حدود 15 اکیپ کارگاه با حدود 150 کارگر، در این پروژه مشغول به فعالیت هستند. او با اشاره به تفاهمنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیمانکار جدید اتمام این پروژه، اظهار کرد: براساس تفاهمنامه باید پیمانکار تا شهریورماه سال 98 کار را تحویل دهد و ممکن است تجهیز این تالار در نیمه دوم سال آینده به اتمام برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از پیشرفت فیزیکی 88 درصدی تالار مرکزی کرمان خبر داد و بیان کرد: مشکلات منابع مالی و پیمانکار علت‌های تاخیر ساخت این مجتمع فرهنگی هنری بودند که خوشبختانه تا حدودی از این موانع رفع و کار ادامه ساخت این پروژه از سر گرفته شده است.

 

ارسال نظر