جشن میلاد پیامبر رحمت در خیابان‌های تهران

۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۰:۴۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۳۳۴۳
جشن میلاد پیامبر رحمت 
در خیابان‌های تهران

جشن میلاد پیامبر مهربانی یا حضور باشکوه مردم در میدان ولیعصر تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، جشن میلاد پیامبر مهربانی، امروز جمعه ۲۲ مهرماه در میدان حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد و مداحان اهل بیت(ع) در وصف حضرت محمد(ص) مداحی کردند.

پس از جشن غدیر با عنوان «مهمانی ۱۰کیلومتری» این جشن باشکوه برای دومین بار به صورت یک جشن بزرگ در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، سخنران این مراسم با تبریک میلاد پیامبراسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) گفت: اختلاف سلیقه بین افراد، همیشه وجود دارد حتی برخی اوقات در یک خانواده هم ممکن است دو نفر مثل همدیگر فکر نکنند و حتی بین آنها تنش به وجود بیاید اما به افرادی که از بیرون مرزها مردم کشورمان را تحریک می‌کنند تا به آشوب و ناامنی دامن بزنند، اعلام می‌کنیم که ما همه سلول‌های یک پیکر و اعضای یک بدن هستیم و شک نداریم که این روزها خواهد گذشت چون روزهای سخت‌تر از این هم بر ما گذشته است. همه عزیزان حاضر در اینجا یک آرمان دارند و آن هم وحدت در کشور برای رسیدن به فردای بهتر است. 

وی گفت: ما صاحب این فتنه‌ها و دشمن اصلی را می‌شناسیم و علیه او که به این اغتشاشات جزئی دل خوش کرده است، شعار همیشگی‌مان یعنی مرگ بر امریکا را سر می‌دهیم. ما می‌دانیم که این آخرین نفس‌های دشمن در دشمنی با ماست. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند با عبور از گردنه‌های سخت طلیعه ظفر هویداست. دشمنان هم بدانند این ناامنی‌ها و تحرکات جزئی، نمی‌تواند مانع از رسیدن این انقلاب به سر منزل مقصود برسد.

در این مراسم جمعی از مداحان اهل‌بیت از جمله منصور ارضی، محمود کریمی، سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، سید مجید بنی فاطمه، محمدحسین حدادیان و حسین طاهری حاضر بودند و به مدیحه سرایی پرداختند. گروه سرود «سلام فرمانده» نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

در طول مسیر این جشن تعدادی موکب از قبیل تشکل‌های فرهنگی، هیات‌های مذهبی، گروه‌های جهادی با پذیرایی از مردم میزبانی کردند. همچنین سرودخوانی و تواشیح، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، توزیع پرچم، پاسخ به سوالات عفاف و حجاب و مشاوره‌های فرهنگی و اجتماعی در برخی موکب‌ها نیز برقرار بود.

 

ارسال نظر