ریزش قیمت در بازار خودرو آغاز شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۱:۴۰
کد خبر: ۲۰۰۰۸۶
ریزش قیمت در بازار خودرو آغاز شد

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد، امروز شش میلیون تومان گران شد و به ۳۴۴ میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت نیوز، پژو ۲۰۷i که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۳۲ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۷۳ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز با کاهش ۳۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، در نرخ ۸۰۷ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز ۲۱ میلیون تومان ارزان شد و به نرخ ۵۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه و نرخ ۵۸۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودروهای داخلی

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد و با ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز، به دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز روزهای گذشته وارد کانال دو میلیارد تومانی شد با افزایش ۴۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز پنج میلیاردی شد. این خودرو با ۹۹ میلیون تومان افزایش قیمت همراه بود و به پنج میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز، پنجشنبه، در بازار آزاد وارد کانال بالاتر شد و به قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در روزهای گذشته قیمت خودرو به دلیل نوسانات ارزی با کاهش جزئی همراه شد.

او افزود: گفته می‌شود که قرار است عرضه خودرو به بازار افزایش پیدا کند. اما این اتفاق قیمت خودرو را کاهش نخواهد داد و تنها سرمایه‌های سرگردان را روانه بازار خودرو خواهد کرد.

 

ارسال نظر