فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند آغاز می‌شود

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۸۰۶۱
فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند آغاز می‌شود

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آغاز فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند و به صورت اینترنتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش باقری جوان دوشنبه ۱۷ بهمن در حاشیه بهره برداری از پایانه اختصاصی تک مسافر ایرانیان در عسلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز گفت: براین اساس پیش بینی حجم بالای استفاده از ناوگان مسافری در هفته پایانی اسفند وجود دارد و طرح نوروزی راهداری هم از ۲۴ اسفند و زودتر از سالیان قبل آغاز می‌شود.

 

وی ادامه داد: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند به صورت اینترنتی و از ۷ اسفند همزمان در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه سال گذشته ۷ میلیون و ۸۰۰ سفر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی ثبت شد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال افزایش ۱۵ درصدی سفر‌های نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای داشته باشیم، از این رو همه ظرفیت‌ها به کار گرفته خواهد شد تا خدمات شایسته‌ای به هم میهنان ارائه شود.

باقری جوان خاطرنشان کرد: چشم انداز ما دستیابی به ۷۰ درصد مسافرت‌های جاده‌ای از طریق ناوگان عمومی است که نقش به سزایی در ایمنی سفر، کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد.

 

ارسال نظر