مهلت ۱۰ روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان

۱۴۰۲/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶:۵۳
کد خبر: ۲۰۲۷۸۲
مهلت ۱۰ روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان

آنگونه که مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده، مرحله دوم بررسی نتایج رتبه‌بندی و بارگذاری مدارک و مستندات از روز گذشته، هجدهم فروردین ماه تا روز چهارم اردیبهشت به مدت ۱۰ روز کاری برای استان‌های تهران، شهرستان‌های‌تهران، مرکزی، خراسان‌رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان شمالی و خراسان‌جنوبی فعال است.

به گزارش ایسنا، در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: بارگذاری مستندات برای سایر استان‌ها در روزهای آتی فعال و از کانال اطلاع‌رسانی مرکز به اطلاع همکاران خواهد رسید.

فرهنگیان در استان‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir  از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز،  محسن زارعی،  رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش نیز درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراضات معلمان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ۹۳۳ هزار و ۵۰۸ همکار شاغل و بازنشسته ما مشمول رتبه‌بندی بودند و رتبه‌بندی برایشان اجرا شده است. از این میزان حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد معلمان نسبت به رتبه خودشان اعتراض داشتند. تا کنون اعلام احکام و دریافت اعتراضات انجام شده بود و از امروز نیز رسیدگی به اعتراضات آغاز می شود.

به گفته وی دسته بندی اعتراضات متفاوت است به طوری که برخی فرهنگیان نسبت به رتبه خود معترض‌اند و برخی دیگر نیز نسبت به نحوه رسیدگی و عده‌ای دیگر معتقدند نتوانسته‌اند مستندات را بارگذاری کنند.  در این زمان رسیدگی به تمام فرایند انجام کار در اختیار همکاران قرار گرفته و می‌توانند نسبت به هر بخشی که احساس می‌کنند حقشان تضییع شده اعتراض خود را اعلام کنند.

ارسال نظر