هشدار به تهرانی‌ها؛ وزش باد شدید در راه است

۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۷۰۰
هشدار به تهرانی‌ها؛ وزش باد شدید در راه است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور «هشدار زرد» هواشناسی مبنی بر وقوع باد شدید در استان خبر داد و گفت: به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست خودداری کنند.

به گزارش تسنیم، یزدی مهر بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران از «صدور هشدار زرد باد شدید» در استان تهران خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه شاهد وزش باد شدید در استان تهران خواهیم بود.

یزدی مهر در خصوص احتمال آسیب سازه‌های موقت، شکستن درختان هشدار داد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه‌کاره و درختان کهنسال، استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به نفوذ و گسترش گرد و خاک انتقالی نیز هشدار داد و تاکید کرد: با این پدیده، کاهش کیفیت هوا و دید را خواهیم داشت توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم تردد بیماران تنفسی و سالمندان به هنگام صدور هشدارها در فضای باز است.

وی گفت: به کشاورزان استان تهران تهران توصیه می‌شود نسبت به محافظت از محصولات و تأسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی مهر از آماده‌باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و گفت: آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.

 

ارسال نظر