در جلسه کمیته حقیقت‌یاب مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان چه گذشت؟

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۴۶۳
در جلسه کمیته حقیقت‌یاب مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان چه گذشت؟

زهرا شیخی، سخنگوی کمیته مشترک حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش‌آموزان، گفته مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش‌آموزان دنبال می‌کنند.

به گزارش ایسنا، زهرا شیخی در توضیح جلسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان گفت: کمیته حقیقت‌یاب متشکل از نمایندگان ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت، آموزش، امنیت ملی و امور داخلی کشور پیرو دستور رئیس مجلس مبنی بر رسیدگی به موضوع و کشف علل مسمومیت برخی دانش آموزان مدارس تشکیل شده است که اولین جلسه کمیته مشترک حقیقت یاب مجلس به منظور بررسی مسمومیت تعدادی از دانش آموزش مدارس کشور برگزار شد.

وی توضیح داد: این جلسه با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، کشور، آموزش و پرورش و اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا در محل کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برگزار شد.

شیخی در پایان گفت: نمایندگان مجلس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات دستگاه های اجرایی و امنیتی، با توجه به نگرانی های ایجاد شده برای خانواده ها و دغدغه بحق آحاد مردم و فضاسازی رسانه های دشمن در مخدوش کردن امنیت روانی و اجتماعی بر خود لازم می دانند که موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال کنند.

 

ارسال نظر