۴ کشته و ۶ زخمی در انفجار یک ساختمان قدیمی در پل چوبی تهران+ عکس و ویدئو

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۳۸۲
۴ کشته و ۶ زخمی در انفجار یک ساختمان قدیمی در پل چوبی تهران+ عکس و ویدئو

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، درباره آتش سوزی ملکی در خیابان مازندران تهران گفت: ساعت ۱۱ و 43 دقیقه امروز یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در محدوده خیابان انقلاب اسلامی بعد از پل چوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، این حادثه در یک ساختمان 2.5 طبقه بوده است که بعد از حضور آتش نشانان در محل، شعله های آتش تمام این ساختمان را فرا گرفته بود.

وی افزود: در همان دقایق ابتدایی آتش نشانان 6 نفر را که دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. متاسفانه در این آتش سوزی تاکنون 4 نفر که 3 نفر از آنها مرد و یک نفر زن بوده است، جانباخته اند.

ملکی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در این تمام شده است، گفت: علت این حادثه انفجار موادمحترقه بوده است. متاسفانه برخی از افراد در آستانه چهارشنبه سوری اقدام به تولید و نگهداری از پیش‌ سازهای این مواد می‌کنند که منجر به وقوع چنین حوادثی می‌شود.

سپس سراغ پسرخاله صاحب این ملک سوخته رفتیم و در گفت‌وگو با رکنا اظهار کرد: مهران اصلا مواد محترقه نگهداری نمی کرد و مشغول در عرصه صوت و تصویر بود و برای برنامه ستاره ساز صدا و سیما کار می کرد. همراه او در ساختمان نیز حمید که برادر همسر اوست و همچنین همسر و  پسر 17 ساله حمید نیز حضور داشته است که در این آتش سوزی تسلیم مرگ شدند.

گفتنی است طبق بررسی های صورت گرفته از همسایگان، چند سال قبل نیز این ساختمان دچار آتش سوزی شده و حتی شهرداری نیز حکم تخریب آن را گرفته بوده است اما متاسفانه دوباره ملک اجاره داده شده و امروز چنین حادثه ای رخ داده است.

آتش‌سوزی ساختمان پل چوبی

آتش‌سوزی ساختمان پل چوبی

آتش‌سوزی ساختمان پل چوبی

۴ کشته و ۶ زخمی در انفجار مواد محترقه در تهران

سرهنگ محمد معظمی گودرزی رییس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ساعت ۱۱:۴۳ امروز انفجار موادمحترقه در محدوده خیابان انقلاب اسلامی بعد از پل چوبی به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود، عنوان داشت: همزمان با توجه به اینکه اعلام شده بود برخی از افراد در ساختمان محبوس هستند، در همان دقایق اولیه پنج زن که دچار سوختگی شده بودند توسط امدادگران از داخل ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل داده شدند.

آتش‌سوزی ساختمان پل چوبی

آتش‌سوزی ساختمان پل چوبی

سرهنگ معظمی گودرزی عنوان داشت: این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است وجستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد. علت این حادثه انفجار موادمحترقه بوده است.

رییس پیشگیری پایتخت عنوان داشت: متاسفانه برخی از افراد در آستانه چهارشنبه‌سوری اقدام به تولید و نگهداری از پیش‌سازهای این مواد می‌کنند که منجر به وقوع چنین حوادثی می‌شود.

 

ارسال نظر