سارق ۱۳ کیلو طلا با ارزش ۳۳ میلیارد تومان از یک خانه دستگیر شد/ اعتراف به ۳ سرقت مشابه

۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۱۴۷
سارق ۱۳ کیلو طلا با ارزش ۳۳ میلیارد تومان از یک خانه دستگیر شد/ اعتراف به ۳ سرقت مشابه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق ۱۳ کیلو طلا از یک منزل در شهرستان ری خبر داد و گفت: متهم و مالخر طلاهای به سرقت رفته دستگیر شدند.

به گزارش فارس، سرهنگ «حسینعلی ابن علی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۱۳ کیلوگرم طلا از منزلی در محدوده «باقرشهر» شهرستان ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات پلیسی و رصد هوشمندانه سارق، موفق شدند روز گذشته متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم را طی عملیات های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و مالخری بودند پس از مواجهه حضوری با دلایل و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل شاکی و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.

سرهنگ ابن علی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی طلاهای به سرقت رفته را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: کلیه طلاهای مسروقه در بازدید از مخفیگاه مالخر کشف و با دستور قضایی تحویل شاکی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اضافه کرد: این دزد حرفه‌ای تاکنون به ۳ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده است و کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

 

ارسال نظر